Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsninger til at sælge min bog online efterlyses

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy Krabbe!

Alternativet til PayPal kan du godt benytte min shopløsning. Med det samme kan du godt oprette en ny butik hos mig og lægge den på din hjemmeside. Det koster kun 95 kr. pr. måned, hvis butikken har kun et enkelt produkt (præcis max 10 produkter). De første 3 - 4 måneder er gratis.

Mit firma tilbyder også den fælles betaling, som du også kan benytte dig af. Den fælles betaling koster 1000 kr. i oprettelse, 2% af omsætning og ingen månedlige og årlige gebyrer. Hvis du vil benytte dig af den fælles betaling vil du godt sende dit firmas registreringsbevis samt dit ShopId til mig via den e-mail: shcontact@storehotel.com. Dine kunder kan betale med følgende kort: Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB og American Express.

De nyttige sider er ' Hurtig hjælp', ' Den fælles betaling' og 'Integration'.

Held og lykke med din nye bog.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:11

Hej Thanh,

Tak for det. Det lyder rigtig spændende. Kan du referere til andre hjemmesider, der bruger din løsning? Jeg kan ikke lige finde noget på din hjemmeside.

mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:36

Hej Tommy Krabbe!

En PM er sendt til dig. Det går godt med butikken. Jeg har i dag lavet en 'Uge/Periode'-afregning til den.

Hav fortsat en god aften.

Chuuuuu

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)