Ja man kommer langt med at spille smart hehe - jeg er ikke i tvivl om hvordan tingene skal fortolkes eller hvad ordene betyder (jeg startede med business 4 år før du var på vej ud på fødeafsnittet), jeg prøvede bare på en pæn måde at guide dig videre med brugbar information, istedet for at du tror at der er nogen der tager de luftkasteller seriøst.
Ingen af jer milliardær fantaster bliver til noget før I lærer ydmyghed, det er desværre en af de store forskelle på nogle af nutidens iværksættere og datidens iværksættere.
Men at din fokus er på tallene, som ikke er underbygget, og ikke konceptet i dit svar, fortæller alt 
Synes da også at jeg skrev tak for den brugbare indformation?
citat: jeg er ikke i tvivl om hvordan tingene skal fortolkes eller hvad ordene
betyder (jeg startede med business 4 år før du var på vej ud på
fødeafsnittet)
hvem spiller smart?
nyt citat: Når du skriver at det har potentiale til at blive verdens største og du
så kommer med tal der er helt ved siden af de officielle tal for
eksisterende sider, så bliver du ikke taget seriøst. Party Gaming lavede
omkring 750 millioner i overskud i 4. kvartal 2009, så det er ca. 8
mill om dagen i OVERSKUD og du snakker om 10 mill i OMSÆTNING per måned
indenfor 2 år?
Dette viser da netop at du ikke har forstået teksten korrekt (jævnfør tidligere uddybende forklaring på trådens start).
Ud over det kan du da aldrig være 100% sikker på hvordan og hvorledes jeg sender et budskab på skrift da du ikke kender mig. Og du kan derfor aldrig vide dig sikker i din fortolkning af mine skriverier. Det viste sig jo også at du tog fejl.
citat : Ingen af jer milliardær fantaster bliver til noget før I lærer ydmyghed,
det er desværre en af de store forskelle på nogle af nutidens
iværksættere og datidens iværksættere.
Jeg er meget ydmyg, men sætter samtidig en grænse for hvad jeg vil finde mig i af dumsmarte kommentarer der er så langt afvigende fra det mål jeg har med det jeg laver her.
I øvrigt er jeg ikke "fantast" , men blot en ung mand med en god og gennemtænkt ide.
Igen: hvis du er i tvivl om hvordan og hvorledes en tekst skal fortolkes så spørg i stedet for at antage. Og mener du at der mangler informationer, kunne du spørge om jeg lå inde med disse i stedet for at antage at jeg ikke gør.
Og igen igen, mange tak for dine gode råd. De ER brugbare og jeg mener skam tak!