Hej Aminoer, Jeg driver en lille konsulent forretning. Til min forretning har jeg brug for at skabe mig et overblik over indtægter og udgifter, moms osv. Ligenu foregår det i et regneark og jeg sidder selv og skriver mine fakturaer, etc. Og jeg tænker, at det kunne være smartere, hvis nu der var et lille stykke software - gerne noget på nettet - som kunne hjælpe mig med disse lidt trivielle opgaver. Jeg kan sagtens klare arbejdet manuelt, men det kunne være rart at få det sat lidt mere i system. Det jeg har brug for er altså, at program, hvor jeg kan indtaste hvad jeg ønsker at fakturere mine kunder, samt hvilke udgifter jeg har haft. Jeg har kigget kort på nogle af de store spillere på markedet, f.eks. Economic. Men de virker lidt for store og komplekse i forhold til mit behov. Jeg udsender normalt ikke mere end 5-10 fakturaer om måneden og har i samme størrelsesorden udgiftsbilag. Så noget, der er rettet mod det behov ville være fint. Findes der et system derude, der passer til mine behov? Det gør ikke noget, at det koster en smule at benytte. |
Prøv summasummarum der er de første 300 bilag gratis.
Og ender du med at vil købe det, vil jeg anbefale lddata