Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til indtægts/udgiftsstyring og fakturering for enkelt mand

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver en lille konsulent forretning. Til min forretning har jeg brug for at skabe mig et overblik over indtægter og udgifter, moms osv. Ligenu foregår det i et regneark og jeg sidder selv og skriver mine fakturaer, etc. Og jeg tænker, at det kunne være smartere, hvis nu der var et lille stykke software - gerne noget på nettet - som kunne hjælpe mig med disse lidt trivielle opgaver. Jeg kan sagtens klare arbejdet manuelt, men det kunne være rart at få det sat lidt mere i system.

Det jeg har brug for er altså, at program, hvor jeg kan indtaste hvad jeg ønsker at fakturere mine kunder, samt hvilke udgifter jeg har haft. Jeg har kigget kort på nogle af de store spillere på markedet, f.eks. Economic. Men de virker lidt for store og komplekse i forhold til mit behov. Jeg udsender normalt ikke mere end 5-10 fakturaer om måneden og har i samme størrelsesorden udgiftsbilag. Så noget, der er rettet mod det behov ville være fint.

Findes der et system derude, der passer til mine behov? Det gør ikke noget, at det koster en smule at benytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:16

Prøv summasummarum der er de første 300 bilag gratis.

Og ender du med at vil købe det, vil jeg anbefale lddata

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:10

Hej

skal det være online. så prøv Saldi www.saldi.dk nemt enkelt og billigt.

Og ellers er der SummaSummarum, som bedst købes via en certificeret forhandler i dit nærområde.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:22

Jeg synes, både SummaSummarum og SALDI er gode forslag. Under alle omstændigheder skal du vælge et program, hvor du har mulighed for at prøve det gratis i en periode, så du får det tjekket ud, inden du skal betale.

Regnskabsprogrammer/økonomisystemer er (sammen med fradrag) et meget populært emne på Regnskabsskolens gratis  informationsmøder, så hvis du har lyst, kan du melde dig til her: http://www.regnskabsskolen.dk/ivkurser/infomode.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Hej

Jeg vil anbefale SummaSummarum ud fra, at det er rimeligt overkommeligt prismæssigt samt lettilgængeligt.

Hvis du samtid gerne vil have et timeregnskab, fungerer dette også fint ligesom du selv kan opsætte fakturaer efter eget ønske.

Med venlig hilsen

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:39

Kim Malmberg:

Hej

skal det være online. så prøv Saldi www.saldi.dk nemt enkelt og billigt.

Og ellers er der SummaSummarum, som bedst købes via en certificeret forhandler i dit nærområde.

Jeg vil også anbefale Saldi. Jeg synes det er nemmere at gå til end SS

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Hej!

Jeg vil anbefale Economic.......som efter vores mening er det bedste ERP-system på markedet.

/peter

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:44

Hej hej

Syntes det er sjovt at ingen nævner E-conomic som jo eller er førende på dette område?
Det bruger vi selv, selvom vi sælger store økonomisystemer til dagligt :)

Mvh Johnny
iAdvice

Se markedes mest fleksible økonomisystemwww.iadvice.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:50

jhansen1981:

Hej hej

Syntes det er sjovt at ingen nævner E-conomic som jo eller er førende på dette område?
Det bruger vi selv, selvom vi sælger store økonomisystemer til dagligt :)

Mvh Johnny
iAdvice

Se markedes mest fleksible økonomisystemwww.iadvice.dk

Nu skriver trådstarter jo at han netop har set på E-conomic, så det er nok derfor det ikke rigtig er blevet nævnt Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)