Både footeren nederste på hjemmesiden og kontaktsiden ville jeg ligge CVR nummer og telefon nummer, let og enkelte at kontakte jer. |
Jeg kigger på at presse det ind endnu flere steder :)
Både footeren nederste på hjemmesiden og kontaktsiden ville jeg ligge CVR nummer og telefon nummer, let og enkelte at kontakte jer. |
Generelt er teksterne i billederne blevet "svitset" lidt i photoshop eller hvor de nu er lavet, dvs. at det oprindelige udtryk i fonten er ødelagt - de virker en smule utydelige fordi de nogle steder er tyndere end den oprindelige font. Det gør det svært at læse, lidt ligesom at have den forkerte brille på. Men ellers er siden pæn og forståelig. Jeg studser dog over det med at man skal betale for indgående opkald - men det er vel der I tjener pengene??? Pop-up'erne skal nok være bedre markeret - måske med en cirkel med et i inde i. Pop-up'erne bør have mere luft fra overskrift til brødtekst ( i hvert tilfælde i Chrome) Stavebøffer:
Hvordan fungere betaling?Betaling for-e-går automatisk en gang om måneden via kreditkort. Vi undetstøtter følgende kort: Du skal enden vælge et nyt telefonnummer eller vælge at rykke dit gamle telefonnummer til Firmafon. ->= Du skal enten vælge et nyt telefonnummer, eller flytte dit nuværende telefonnummer til Firmafon.
Der er sikkert flere, det var bare lige dem jeg faldt over. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Tak for god feedback. Hvilke tekster er det du henviser til? Der er ikke mange tekster der er lagt direkte ind i billeder, alle dem under features osv er rå tekst oven på billeder. Hvilket styresystem sidder du på? Vi arbejder også på at gøre mere opmærksom på de info bokse der er på pris siden :) Man skal betale for indgående opkald pg.a. den måde vores system er bygget på. Hele konceptet er at man bruger sine egne telefoner (fx mobil, skype, fastnet, ip osv) til at modtage forretningsopkald. Dvs når vi får et opkald ind til dit nummer inde ved os, så ringer vi ud på X telefoner ude ved dig hvor du så har mulighed for at tage opkaldet. Vi tjener ikke en øre på indgående opkald da priserne er en viderfakturering fra vores leverandør. Vi tjener kun på abonnementpriserne. Stavebøfferne er noteret :) |
Jeg har lige rendt alle featuresiderne igennem, og der er problemet ikke noget at skrive om, dog er boksene med priser og modeller problematiske. |
nå ups Det er den valgte skrift-type der er så "dårlig" den ser sgu lidt vissen ud - så jeg troede den var svitset i photoshop. Min fejl - undskyld undskyld. Men den er alzå stadig utydelig - |
Hej Niklas Du må meget gerne holde mig orienteret om udviklingen på min mail fokus@mail.tele.dk. Jeg "samler" på unikke leverandører som gør tingene på den gode måde. Kun ved at have gode leverandører i "stalden" kan jeg gøre mig selv og min hjemmeside interessant for kunderne. Håber at høre fra dig. Michael |