Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom vi i luften med vores nye hjemmeside, ris/ros modtages

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

De sidste mange uger har vi arbejdet i døgndrift på såvel ny hjemmeside som ny version af vores telefonsystem.

Nu er vi online også er det tid til at tilrette, søgemaskineoptimere, reklamere osv. Derudover er vi i konstant viderudvikling af vores produkt.

Hop ind på http://www.firmafon.dk og kom meget gerne med feedback!

Af ting vi selv har noteret lige nu er:

• Alle tekster skal gennemgåes igen og igen og igen
  • Grafik på features skal nogle steder skiftes ud med film
  • Vi skal have lavet en cases/kunder/referencer side (er på vej)
  • Vi skal have lavet en FAQ sektion
  • Et par småfejl i IE7 som skal rettes

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44

Det ser godt ud! Jeg synes det er dejligt overskueligt (og alligevel informativt).

En mindre fejl: I Firefox er kassen med "Hvad kan Firmafon" overdækket af teksten "samme tid udstråle professionalisme overfor dine kunder."

God weekend :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:47

Ser da super godt ud! Lækkert og overskueligt design, som sikkert vil fange mange af dem, der kommer ind på siden.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:48

Gavedk:

Det ser godt ud! Jeg synes det er dejligt overskueligt (og alligevel informativt).

En mindre fejl: I Firefox er kassen med "Hvad kan Firmafon" overdækket af teksten "samme tid udstråle professionalisme overfor dine kunder."

God weekend :)

Tak for hint, det retter vi med det samme :)

Og tak for fine ord!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Rigtig lækker side - intet at sætte en finger på af de jeg så.

Dejlig overskueligt og så lyder det som et rigtig godt produkt..

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:02

Lasse Bartholin:

Rigtig lækker side - intet at sætte en finger på af de jeg så.

Dejlig overskueligt og så lyder det som et rigtig godt produkt..

Mange tak for den positive feedback :)

Du skal være velkommen til at prøve at oprette en gratis Iværksætter telefon så du kan bruge produktet af :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04

Superflot hjemmeside enkelte overskuelige ,jeg skal nok have iværksættere pakken takker for linket.Smile

Jeg ville forbedre titlen , jeg mener denne her </title>Dynamisk firmatelefon | Firmafon</title> husk brug alle 64 tegn der vises på google og gerne unikke titler

Jeg ville forbedre titlen , jeg mener denne her

Kontaktsiden ville jeg ligge en kontaktformular , det er lettere at kontakte jer 

Alle undersider ville jeg ligge jeres CVR nummer og jeres telefon nummer ,skaber troværdighed om hjemmesiden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:07

Hej Niklas

Det ser rigtig fornuftigt ud.

Har et enkelt spørgsmål. Er dette en unik service eller er der andre, der tilbyder det samme. Forstår det nemlig ikke helt.....?

Michael

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:08

Mikael christiansen:

Superflot hjemmeside enkelte overskuelige ,jeg nok have iværksættere pakken takker for linket.Smile

<title>Dynamisk firmatelefon | Firmafon</title> husk brug alle 64 tegn der vises på google og gerne unikke

Jeg ville forbedre titlen , jeg mener denne her

Kontaktsiden ville jeg ligge en kontaktformular , det er lettere at kontakte jer 

Alle undersider ville jeg ligge jeres CVR nummer og jeres telefon nummer ,skaber troværdighed om hjemmesiden.

Hej Mikael

Mange tak!

Ja hele SEO delen skal der arbejdes på, bl.a. alle de interne links vi har skal optimeres med title tags osv :)

Ville du nøjes med at ligge CVR og telefonnummer i footeren eller? 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:11

Indkøberen/Fokus:

Hej Niklas

Det ser rigtig fornuftigt ud.

Har et enkelt spørgsmål. Er dette en unik service eller er der andre, der tilbyder det samme. Forstår det nemlig ikke helt.....?

Michael

Hej Michael

Vores service er som sådan ikke unik (vi kommer indenfor den nærmeste fremtid med nogle ting der er unikke, men mere om det senere), men det der gør vores produkt særligt er at vi fokusere på de små virksomheder fra 0 - 10 mand. Vi har derudover fjernet en masse features som langt de fleste små virksomheder slet ikke har brug for og sidst men ikke mindst har vi arbejdet på at gøre vores system så let at bruge at alle kan være med.

Vi arbejder udfra idéen om at gøre et besværligt produkt så let, enkelt og billigt at alle små virksomheder kan kom til at fremstå professionelle overfor deres kunder.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)