Superflot hjemmeside enkelte overskuelige ,jeg skal nok have iværksættere pakken takker for linket.
Jeg ville forbedre titlen , jeg mener denne her </title>Dynamisk firmatelefon | Firmafon</title> husk brug alle 64 tegn der vises på google og gerne unikke titler
Jeg ville forbedre titlen , jeg mener denne her
Kontaktsiden ville jeg ligge en kontaktformular , det er lettere at kontakte jer
Alle undersider ville jeg ligge jeres CVR nummer og jeres telefon nummer ,skaber troværdighed om hjemmesiden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Har et enkelt spørgsmål. Er dette en unik service eller er der andre, der tilbyder det samme. Forstår det nemlig ikke helt.....?
Michael
Hej Michael
Vores service er som sådan ikke unik (vi kommer indenfor den nærmeste fremtid med nogle ting der er unikke, men mere om det senere), men det der gør vores produkt særligt er at vi fokusere på de små virksomheder fra 0 - 10 mand. Vi har derudover fjernet en masse features som langt de fleste små virksomheder slet ikke har brug for og sidst men ikke mindst har vi arbejdet på at gøre vores system så let at bruge at alle kan være med.
Vi arbejder udfra idéen om at gøre et besværligt produkt så let, enkelt og billigt at alle små virksomheder kan kom til at fremstå professionelle overfor deres kunder.