Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ingen programmører der er så dygtige som de selv tror?

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:47

Nicolaj:

Lagersalg123 - JEN:

Og værsgo at tage kampen op...

http://global.ebay.com/

Det er da bisse at linke til deres største konkurrent, nu er de allerede bagefter på SEO Stick out tongue

Haha, tror nu de var bagud med SEO for 10 år siden, eller hvor lang tid ebay nu har eksisteret.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:51

Simon Elkjær:

Haha, tror nu de var bagud med SEO for 10 år siden, eller hvor lang tid ebay nu har eksisteret.

Godt 15 år Yes

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:38

Nicolaj:

Lagersalg123 - JEN:

Og værsgo at tage kampen op...

http://global.ebay.com/

Det er da bisse at linke til deres største konkurrent, nu er de allerede bagefter på SEO Stick out tongue

Uanset konkurrent, så er der altid plads til en forbedring. Google's største frygt er også "2 fyre i en garage".

Et eksempel er en lille test jeg har kørt på eBay's side: http://www.netopcom.dk/media/599/ebay.pdf

Så jo.... forbedringer ER der plads til.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:05

Jeg tror ikke du finder det du søger før du er villig til at betale for det. Måske skulle du se på hvad du tilbyder og forventer! De skulle måske stemme overensHmm

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:10

Nu har jeg læst de forskellige svar igennem og en del af dem vil jeg da tage til efterretning, men der er stadig noget der undre mig.

Folk har travlt med at punke os fordi vi ikke har skrevet en fuldt detaljeret beskrivelse af projektet, men som jeg skrev tideligere, så ville man kunne få det hvis man kontaktede os. De andre gange vi har søgt efter en programmør, har vi fået en del useriøse henvendelser, så den skrabede beskrivelse af projektet var et forsøg på at undgå disse. Jeg var da også klar over at det måske ikke ville tiltrække proffer, men som sagt var det et forsøg. At det så har givet en masse svar med ris og ros, som jeg helt sikkert kan bruge, er jo bare en side gevinst. Dog er der noget der undre mig:

Folk har travlt med at fortælle at vi aldrig vil kunne udkonkurrere QXL, Ebay m.m. for de er store så vi kan lige så godt glemme det???????

Vores plan er nu heller ikke at blive større end QXL og Ebay tilsammen men bare tilbyde et alternetiv til dem. Hvis jeg ville åbne en kiosk ville det jo også være naivt at tro at jeg ville kunne udkonkurrere Bilka, Føtex, Kvickly m.m., men alligevel findes der masser af små kiosker. 

Folk siger at det er umuligt at komme igang for under 100.000,- hvis vi bare skal have en nogenlunde side????

Vi har idag modtaget tilbud fra 2 programmører, som ville kunne have en side oppe at køre for under 25.000,-. Godt nok er siderne bygget ud fra et eksisterende script, men vi kan få design som vi vil og de fleste af de funktioner vi efterlyser. Vi vil dog denne gang være mere kritisk hvis det bliver denne mulighed vi prøver igen. Desuden er der kommet mail fra 3 ejere af eksisterende auktionsider, som enten er interesseret i et samarbejde eller i at sælge, så det kan sagtens lade sig gøre at komme igang for under 50.000,-

Vi er ikke i tvivl om at projektet nok skal komme op at køre inden for den nærmeste fremtid og at der er grobund for siden. Hvis vi ikke troede 100% på ideen og havde undersøgt, om der ville være plads til sådan en side, ville vi aldrig være gået i gang. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kirawo:

Vi har idag modtaget tilbud fra 2 programmører, som ville kunne have en side oppe at køre for under 25.000,-.

Nogen folk laerer aldrig :) Glaeder mig til at hoere fortsaettelsen om 3 mdr ;)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kirawo:
Folk har travlt med at fortælle at vi aldrig vil kunne udkonkurrere QXL, Ebay m.m. for de er store så vi kan lige så godt glemme det???????

Nu er det mig der står for den del, så du kan bare referere til mit Amino brugernavn Smile

Og grunden til jeg skriver det, er fordi det er et faktum, som er indiskutabelt.

kirawo:
Vi har idag modtaget tilbud fra 2 programmører, som ville kunne have en side oppe at køre for under 25.000,-. Godt nok er siderne bygget ud fra et eksisterende script, men vi kan få design som vi vil og de fleste af de funktioner vi efterlyser

Jeps og jeg kan få en rustbunke billigt hos Lej-Et-Lig Smile

kirawo:
Desuden er der kommet mail fra 3 ejere af eksisterende auktionsider, som enten er interesseret i et samarbejde eller i at sælge, så det kan sagtens lade sig gøre at komme igang for under 50.000,-

Hvis ikke det fortæller jer, at 3 allerede er på røven med deres eksisterende projekter, så ved jeg ikke hvad gør Smile

kirawo:
Hvis vi ikke troede 100% på ideen og havde undersøgt, om der ville være plads til sådan en side, ville vi aldrig være gået i gang. 

Jeg tror ikke på I har lavet en SWOT analyse Smile

OG I glemmer det vigtigste og dyreste, markedsføringen.

Men ærligt talt, så er der ikke grund til at bruge mere energi på at få folk til at forstå man ikke kan gå på vandet. Så held & lykke og jeg skal være den første til at bøje mig når I skriver I er i gang med at lave reklamerne der skal på TV2 Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:54

kirawo:

Vi har idag modtaget tilbud fra 2 programmører, som ville kunne have en side oppe at køre for under 25.000,-. Godt nok er siderne bygget ud fra et eksisterende script, men vi kan få design som vi vil og de fleste af de funktioner vi efterlyser. Vi vil dog denne gang være mere kritisk hvis det bliver denne mulighed vi prøver igen. Desuden er der kommet mail fra 3 ejere af eksisterende auktionsider, som enten er interesseret i et samarbejde eller i at sælge, så det kan sagtens lade sig gøre at komme igang for under 50.000,-

Jamen det bliver spændende at høre mere om. Umiddelbart lyder det meget meget billigt.

Hvordan vurderer I om de er kvalificerede og rent aktisk kan levere?

Har I googlet det script og set, hvad dommen er fra folk der har benyttet det?

Bliver det script brugt på sider, der har en forventet mængde af auktioner, der svarer til det I selv skal bruge?

Er de to programmører også designere? Det er en sjælden kombination....

Er I sikre på at de kan styre projektet selv?

Listen er lang, men jeg ville bare lige stille et par spørgsmål fra hoften....

Lad os høre hvordan det går og held og lykke med projektet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror lidt du har misforstaaet vores svar.

Pointen er at det absolut vigtiste for om jeres project kan faa success er jeres evner til at styre og gennemfoere projectet fra ide til overskud.

Naar jeg ser beskrivelsen "Vi vil lave et nyt aktions system og slaa Qxl og Ebay" saa taenker jeg: "hmm, ikke nogle specielt ny ide, men det kan faktisk godt lade sig goere med de rette menesker, for der er absolut plads til forbedring".

Den vigtige del her er "De rette mennesker", hvilket bringer os tilbage til det spoergsmaal som er det centrale for jeres mulighed for at tiltraekke en kvalificerede udvikler:

Hvilke evner, erfaringer, uddanelser og branche viden har i, som goer jer i stand til at gennemfoere saadan et project med success?

Husk paa at det i soeger efter er en person som kan lede og styre hele jeres software udviklings. Den slags kraever flere aars erfaring og en god teknisk indsigt og den slags udviklerer kan altid faa godt betalte jobs, saa i skal gerne have evner matcher inden for jeres ansvarsomraade.

Saa mit raad til jer vil vaere at hvis jeres nye 25.000 kroners loesning ogsaa fejler og i igen vil ud og skaffe en udvikler som partner, saa skriv en kort beskrivelse af hvad det er i vil lave, og husk at inkluder en kort beskrivelse af nogle af de punkter hvor i er forskellige(Og bedre) end de eksisterende loesning.Og saa en noget laengerer beskrivelse af hvem i er, hvad i har lavet tidligerer og hvorfor i er de helt rigtige til at gennemfoerer dette project.

Taenk paa det lidt som en job ansoegning hvor udvikleren jo investerer en masse penge i form af tabt arbejdsindtaegt, og derfor gerne vil vide at der i hvertfald er en god change for at hans investering giver gevinst.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)