Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af egne pc'er samt software, ved opstart af I/S

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

 

Jeg selv og 2 venner er ved at opstarte et website hvor vi designer og koder hjemmesider, med cms osv. og fremstiller plakater mv. (vi er registret i/s)

 

men vi kan ikke rigtig finde ud af hvorvidt det er tilladt pr. lov at tage egne pc'er og software i brug til fremstilling af medie? jeg ved nemligt at min far som arbejder inden for idræt i DGI tit arbejder hjemmefra på egen computer hvor han bruger office-pakken osv. (han har fra DGI's side af fået af vide at det er fuldt lovlig) 

 

nogen der evt. kan hjælpe?

 

Mikkel Mikkelsen

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Altså hvis jeg forstår dig ret vil du bruge din EGEN pc som du på et tidspunkt har købt privat og bruge den til at arbejde på i dit firma. Det er da selvfølgelig 100% iorden.

Det er kun den anden vej du skal være påpasselig, altså hvis du har købt noget i firmaet som du bruger til privat brug. Skattefar og andre klapper da i deres små hænder over at du har betalt fuld skat og moms af dit udstyr og derefter bruger det som arbejdsredskab i dit firma.

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ok super tak for hjælpen Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft har et ret attraktivt program for nystartede virksomheder (under 3 år), hvor man for et symbolsk beløb kan få fri adgang til AL deres software. Jeg har glemt hvad programmet heder, men jeg tror Zakir fra Redpitt kan huske det ... kalder lige på ham :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har glemt hvad programmet heder, men jeg tror Zakir fra Redpitt kan huske det ... kalder lige på ham :)

Hehe er i på overarbejde idag...

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt nok, bare træls man så arbejder med mac folk :b hehe

men mange tak for linket Yes 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)