Det er et flot bud, tillykke. Jeg var selv med i budkampen, men syntes ikke at merværdien var tilstrækkelig da den kom over 50. Man må gå ud fra at Morten ligeså meget har haft de stakkels Haitianere i tankerne.
Held og lykke med siden, den kan næsten kun bliver lækker med så mange udviklingstimer til gode.
Super fedt at vinde auktionen! Det er jo helt suverænt at både vinde en helt ny shop og samtidig vide, at pengene havner hos folk i nød :) Vi havde fra start besluttet at vi ville hive den hjem - uanset hvor dybt vi skulle i lommerne. Det lyder nemlig som en super deal.
Et stort tak skal lyde til folkene bag auktionen, som vi ser frem til at arbejde sammen med!
Jeg snakkede over Skype med dig, Martin, for et par måneder siden ang. LUXGIRL.dk, som er den shop, vi ønsker at give en makeover. Vi snakkede dengang om, at en ny shop var næste skridt, så vi var i forvejen på jagt efter en magento-løsning.
Alene værdien af 1902softwares arbejde udgør + 50.000 kr. En standard uviklingspris via konsulenter for udvikling ligger typisk på 400-500 kr pr. time. Og jeg kender da danske udvklingskonsulenter som mener de er 1.000 kr. værd i timen :-)
Hertil kommer så alt den anden professionel sparring som var med i auktionen :-)
Tak for støtten til Danmarks Indsamling. Dit bidrag er med til at give afrikanske kvinder og deres familier en bedre fremtid - og til at hjælpe med nødhjælp og genopbygning i Haiti. Såfremt bidraget er et virksomhedsbidrag på kr. 10.000 eller derover vil det blive tillagt moms.
Støtte til Danmarks Indsamling
66500 kr
+ moms 25 %
16625 kr
I alt
83125 kr
Danmarks Indsamling c/o UNICEF Danmark Sundkaj 9, 1. 2100 København Ø