Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PIXmania vil sælge mine varer... YEEES... eller?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der ganske rigtigt bliver sagt af Martin, så er der for dig ikke det helt store at tabe. Det lyder nærmest som "no cure no pay". Og med hensyn til placeringen på søgemaskinerne må man betragte dette som "resume tekster" og i stil med rss fra en blog vist på en blogcentral - som ikke giver badstanding på søgemaskinerne.

Dit produkt er lige i målgruppen som søger på pix.. så din initielle investering er lav.

Jeg stemmer klart FOR.

Fra Paris
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47

Hei,

Jeg er markedssjef for Norden i Pixmanias marketplace business, PixPlace (http://pixplace.pixmania.com/uk/home.htm). En markedsplass fungerer som en ekstra salgskanal for nettbutikker som ønsker å bli forhandler på Pixmania.

Hovedfordelene ved et samarbeid er som Andreas sier, man får tilgang på mange nye kunder (Pixmania har i Europa over 25 millioner unike besøk hver måned) og muligheten til å selge i alle de 26 land hvor Pixmania har hjemmesider.

Ta gjerne kontakt for en nærmere samtale om et samarbeid!

Med vennlig hilsen,

Lina Fossaa Eriksen

l.fossaa-eriksen@pixmania-group.com
t: +33 (0) 1 4501 3779

Fra Paris
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47

Jeg ser frem til at få dine produkter online Andreas !

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 10:51

Til orientering kan jeg oplyse, at jeg har indgået et samarbejde med Lina fra Pixmania, så jeg glæder mig til at se, hvad der sker, når mine produkter kommer online Smile

Lina har været meget behjælpelig under hele processen med at få lavet produktfil osv.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:05

Har også umiddelbart kun positivt at sige om Pixplace og Lina, som er en rigtig god løsning hvis man kan tilbyde mange produkter til gode priser.

Specielt en fordel hvis man kan komme ind og gå under Pixmanias pris under en igangværende kamagne (eller fremhævning), hvor de kan hjælpe en med at skabe ekstra salg.

Tror ikke ulemperne ved løsningen er ret stor, bare man ikke underbyder sin egen pris. Det fremgår jo forholdsvist tydelig under produktet, hvis man er sælger af produktet, og derved er det oftest kunder man før havde mistet man nu kan tjene penge på.

Forresten, normalt er procentsatsen også lavere en 12% - det afhænger af hvilke produktkategorier man sælger, da det ved 12% oftest ikke kan løbe rundt indenfor elektronik.

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)