Min fremgangsmåde i en sådan sag ville være således :
1. Tjekker hvor post danmark har udleveret pakken til.
2. Alt efter varens pris sender man en ny til kunden for at holde denne glad og tilfreds.
Hvis tilfældet er at kunden har ret, som vi jo ikke ved, og du ikke tror på ham kan det udvikle sig til han ’’sladre’’ videre, som ikke er godt for nogen af parterne. MEN det kan jo også være han snyder, og der må du kontakte Post Danmark og høre om de har en underskrift på pakken. Hvis det var mig havde jeg alt efter beløbet sendt en ny vare og sagt undskyld til kunder, bare for en sikkerhedsskyld og så er vi alle jo glade :-)
Hvis P.D. har leveret på korrekt adresse, og har kvittering mv. , ser jeg ingen grund til at sende endnu en pakke .
r
Det siger de, at de skulle have gjort. Dog har jeg selv oplevet at de har efterladt pakker ved min hoved dør, uden jeg har underskrevet for modtagelsen.
Det siger de, at de skulle have gjort. Dog har jeg selv oplevet at de har efterladt pakker ved min hoved dør, uden jeg har underskrevet for modtagelsen.
Så hænger PD os på den... Dvs de skal erstatte den, hvis der ik er skrevet under ved modtagelsen!