Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ferie hos iværksættere?

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Kunne godt tænke mig at vide hvad du laver fra klokken 4 - 7:30. Fordi en ting er at sidde foran computeren, en anden er jo at tjene penge Geeked

Kunne du fortælle hvad du eksempel lavede i morges?

Hvad siger dine forældre til du står så tidelig op?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:39

OK Thomas, så det du mener er:

Jeg kan ikke sove længere end til kl. 4 og så står jeg op og tænker på mine idéer og når jeg så har ordnet mine ting kl. 15.30 så tænker jeg på idéer og beskriver dem indtil kl. 23?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:44

Lagersalg123 - JEN:

Hej Simon.

Når jeg skriver færdig som 25-årig, så er det færdig som udbrændt.

Det i kursiv skal forstås sådan, at hvis han arbejder med tanker 12-13 i døgnet, så er han gak gak som 18-årig.

Ingen mennesker kan arbejde på den måde i årevis.

Iøvrigt betvivler jeg på han arbejder, som jeg skrev, som lønmodtager i så mange timer, udover det er uansvarligt at lade ham gøre det, så er det også ulovligt....

Og dermed meningen med sætningen... At gode historier er der mange af.

Hej Jan.

Ok - så forstår jeg bedre.

Jeg håber da ikke man bliver gak gak af at tænke 12 - 13 timer i døgnet.
 - Det gør jeg. Hver gang jeg ser en genstand tænker jeg 100 tanker - Hvordan blev den til - Hvilke tanker har udvikleren haft - Hvorfor står den der - Hvor mon udvikleren har vokset op og 116 analyse ting.

Det er måske ikke normalt - Men sådan tror jeg bare min livsstil er og altid vil være. Det gør også jeg kan samle det bedste fra 1000 ting og sætte sammen til en ting. Og det har jeg altså succes med. Håber ikke jeg er udbrændt når jeg bliver 25, men mon ikke jeg er pensioneret inden da og ligger på en strand i Thailand Star

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:45

Simon:
Fordi en ting er at sidde foran computeren, en anden er jo at tjene penge

Så er der andre som mig der sidder foran computeren OG tjener penge ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:46

Lagersalg123 - JEN:

Simon:

Lagersalg123 - JEN:

Tillykke, så er du millionær som 20-årig og færdig som 25-årig. 

Men hvis du mener du tænker, for jeg betvivler at du rigtigt arbejder, altså som ansat i din alder, så holder kroppen nok lidt længere, men hovedet er væk inden du er 18Smile

Ja, mon ikke han kan leve af sine renter, hvis han arbejder effektiv - Om han holder til han bliver 25 år med 5 timer søvn hver dag, tvivler jeg dog - modsat dig - på.

Og det med kursiv, forstod jeg ikke. Vil du forklare igen?

Hej Simon.

Når jeg skriver færdig som 25-årig, så er det færdig som udbrændt.

Det i kursiv skal forstås sådan, at hvis han arbejder med tanker 12-13 i døgnet, så er han gak gak som 18-årig.

Ingen mennesker kan arbejde på den måde i årevis.

Iøvrigt betvivler jeg på han arbejder, som jeg skrev, som lønmodtager i så mange timer, udover det er uansvarligt at lade ham gøre det, så er det også ulovligt....

Og dermed meningen med sætningen... At gode historier er der mange af.

Jeg forstår ikke hvad du mener når du skriver ’’lønmodtager’’ kan du forklare det?

Jeg skriver også i debatten at jeg er ved at mærke ryg problemer og ville derfor tænke over det, og få min natte søvn.

Jeg tror du forstår ting forkert, men mening er ikke at arbejde fra 4 til 7:30 til jeg bliver 18. Jeg har gjort det et halvt år fordi jeg mener at jeg har nogle ideer som jeg gerne ville have udviklet hurtigt.

Der er overhoved ikke nogen grund til at skrive ’’gode historier er der mange af’’ hvis ikke man tror på det, kan man bare lade være. Jeg er faktisk totalt ligeglad. Jeg skriver for at få svar på nogle spørgsmål, og ikke for at høre din mening og hvad du tror på eller ej! Angry

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:52

Niels:

Simon:
Fordi en ting er at sidde foran computeren, en anden er jo at tjene penge

Så er der andre som mig der sidder foran computeren OG tjener penge ;)

Niels du har da også brugt mange år på at bygge det op, det er stadig ikke sundt med 4-6 timers nattesøvn i den alder

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:53

Thomas De Oliveira:

Jeg skriver for at få svar på nogle spørgsmål, og ikke for at høre din mening og hvad du tror på eller ej.

Du skriver:

·         Hvor meget ferie holder i om året?

·         Hvor tager i hen når i holder ferie?

·         Hvor mange penge bruger i på ferien?

·         Tænker i stadigvæk på ’’business’’ på ferien?

Og på debatforums er det meningen man skal debattere og høre folk's meninger. Ikke bare få ét svar. 
- Så skal du skrive i revisor-trådene, det vel kun ét svar. Eller nåårh nej, så begynder folk at debattere om man skal betale SKAT eller ej  Wink

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:53

Simon:

Kunne godt tænke mig at vide hvad du laver fra klokken 4 - 7:30. Fordi en ting er at sidde foran computeren, en anden er jo at tjene penge Geeked

Kunne du fortælle hvad du eksempel lavede i morges?

Hvad siger dine forældre til du står så tidelig op?

I morges startede jeg med at tjekke mail, det plejer jeg at starte med.

Så fik jeg skrevet en hel del omkring mit foto projekt som jeg skal til møde omkring fredag.

Jeg fik tjekket en masse fotografer og foto sider og skrevet de forskellige fakta omkring dem.

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:59

Johnny Nielsen:
Niels du har da også brugt mange år på at bygge det op, det er stadig ikke sundt med 4-6 timers nattesøvn i den alder

Niels er sej, han er ikke lige sådan at komme af medStick out tongue Og heldigvis, for der findes meget få mennesker af hans slags.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:59

Simon:

Du skriver:

·         Hvor meget ferie holder i om året?

·         Hvor tager i hen når i holder ferie?

·         Hvor mange penge bruger i på ferien?

·         Tænker i stadigvæk på ’’business’’ på ferien?

Og på debatforums er det meningen man skal debattere og høre folk's meninger. Ikke bare få ét svar. 
- Så skal du skrive i revisor-trådene, det vel kun ét svar. Eller nåårh nej, så begynder folk at debattere om man skal betale SKAT eller ej  Wink

Det er også fint i debattere, MEN direkte at skrive at jeg lyver eller lave en hentydning til det, gider jeg ikke høre på. Hvis manden tror jeg lyver og laver historier er han velkommen til det, det er ikke mit problem og som sagt er jeg totalt ligeglad med det.

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)