Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette lovligt at lave seo på denne måde?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alex_m:

Dimsedut:

alex_m:
er det lovligt at gøre det på den måde?

Nej, det er MEGET ulovligt. Det er i strid med "Jeg må ikke for Google" loven.

Google har i det seneste år, været ude og og fotografere alle folks huse, så de nemmere kan sidde og kigge ind om  der sidder nogen om laver disse SEO tricks. Så er man letsindig med sine SEO, så skal man huske at rulle persiennerne for

DET SKAL STOPPES

Jimmy

JEG PRØVER IGEN:

Er det imod googles retningslinier eller er det okay at gøre det sådan?

Der er så mange andre steder du kan bruge din MEGET energi bedre... Hvis du vil lave noget lignende, så lav en blog der omhandler din branche i stedet, det vil du få meget mere ud af.

Ham har har i hvert fald fejlet. Jeg kan se han også linker tilbage fra hans hovedside.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:12

Nu skal det lige siges at jeg selv arbejder i pågældende firma. Jeg er personlig heller ikke særlig super vild med siderne, men det er jo kun en fordel at ligge to gange på side et i google :)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 10:14

Hej Alex_m

Håber ikke den giver blacklist, den fungerer sådan set lidt ligesom alle de hersens affiliate sider med mobiltelefoner osv. Selve siden er heller ikke ejet af SEUF Outdoor selv.

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:18

Mathias Bak:

Nu skal det lige siges at jeg selv arbejder i pågældende firma. Jeg er personlig heller ikke særlig super vild med siderne, men det er jo kun en fordel at ligge to gange på side et i google :)

Det er jo en super ide hvis det bare virker. og det er sådan set det jeg er interesseret i at vide eller om det bare er spørgsmål om tid indtil google finder ud af det og man bliver blacklistet eller om det egentligt er iorden at gøre det sådan. Smile

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:20

Hej Alex, havde nu godt luret hvad du mente ;).

Hvis du selv overvejer at oprette sider op, hvorfra du vil linke ind til andre sider, så skal du have i hovedet at det er meget tidskrævende at holde disse sites ved lige. Gør du ikke det, så bliver den linkværdi alligevel næsten ingenting værd, og så kunne du lige så godt have ladet vær fra starten.

Jimmy

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:20

Mathias Bak:

Hej Alex_m

Håber ikke den giver blacklist, den fungerer sådan set lidt ligesom alle de hersens affiliate sider med mobiltelefoner osv. Selve siden er heller ikke ejet af SEUF Outdoor selv.

Okay. Jamen så kunne det godt være man skulle prøve samme metode. vil bare sikre mig at det er iorden at gøre det sådan.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 10:21

Ang. DC, er det jo kun de 5 links øvers der går igen på begge sider og teksten er unik. Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 10:22

Dimsedut:

Hvis du selv overvejer at oprette sider op, hvorfra du vil linke ind til andre sider, så skal du have i hovedet at det er meget tidskrævende at holde disse sites ved lige. Gør du ikke det, så bliver den linkværdi alligevel næsten ingenting værd, og så kunne du lige så godt have ladet vær fra starten.

Jimmy

Enig.

Brug din energi på noget andet..

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 10:22

Dimsedut:

Jimmy

Enig.

Brug din energi på noget andet..

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 10:23

Jeg er enig med Nis Rønlund Jensen i dette :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)