Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møde med stor kanon imorgen - hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har et møde med en mulig samarbejdspartner imorgen, som kan komme til at spille en stor rolle for min virksomheds fremtidige vækst.

Hvad vi skal snakke om er ikke så meget et problem. Det har jeg styr på. Men prissætningen, der er jeg altså lidt paf.

Vi skal undervejs i mødet b.la. tale om køb af hhv. top, side og fodbanner - med visning på alle sider.

Hvad skal sådan noget koste, når man har omkring 12.000 unikke besøgende og mellem 25-30.000 unikke sidevisninger, om måneden?

Segmentering er lidt ligegyldigt, da deres service er relevant for alt vores indhold, uden undtagelser.

Findes der andre modeller end bare at betale xx kr. for et år? F.eks. betaling for xx sidevisninger, klik og lignende? Hvad kan I anbefale?

Tusind tak på forhånd for hjælpen!

Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:02

Hej BZR,

Lad mig starte med at slå fast at jeg ikke er nogen ekspert på dette område, og denne besked må anses som en idé :)

Jeg ville personligt logge mig ind på Google Adwords og taste nogle af de søgeord der kunne matche kundens produkt, her vil man kunne se hvad de enkelte søgeord ville koste pr. klik og ydermere hvor mange klik man må kunne forvente pr. dag.

Så har du om noget, den pris firmaet skal betale - hvis de smed deres annoce ind på Google. Typisk omkring 2-10 kr. pr. klik på populære søgeord (nogle gange under, nogle gange væsenligt over)

Håber dette kunne hjælpe dig lidt på vej.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:02

Sikkert store forskelle, men jeg fik tilbudt 1 mio visninger for dkk 10.000 , og kunne godt få det længere ned. Det var DBA.

Mvh

Jesper

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:00

Hej Bzr

for lige at uddybe lidt, kan jeg huske at jeg undersøgte en del omkring klikrate osv. da jeg blev tilbudt at annoncere på mange sider.

I runde tal kan man forvente at ca. 0,5 % klikker på annoncen. Afhænger selvfølgelig af flere ting så som ; hvor spændende ser den ud, hvor relevant er den for dine besøgende mv.

Men hvis vi tager udgangspunkt i 0,5% og 30.000 sidevisninger pr. måned, betyder det så at ca. 150 klikker på kundens banner.

Så det nævnes er der stor forskel på klikpris på google alt efter varer der annonceres. På mine områder " salg af slik " koster det ca. 1 krone for at ligge i top. Mens " salg af bolig i Thailand" koster ca. 2 kr.

Hvis jeg så skulle ligge med banner hos dig med salg af slik, ville jeg max. betale 150 kr. om måneden, og også helst mindre , da værdien af "dine" klik alt andet lige er mindre værd for mig end google, da jeg på google selv har bestemt søgeord/sætninger, mens jeg hos dig ville ramme bredt, og dermed også have dårligere konvertering til salg.

Håber du kan bruge noget af dette .

mvh

Jesper

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:42

Jep har tidligere købt 1 million visninger på DBA for 1500,- kr. Dårlig foretning No

Så din pris ville jeg vudere til 300,- kr pr. måned.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:01

Hej allesammen,

Det lyder ærlig talt ikke som en forretning der er værd at spilde tid på. Det når ikke engang vores AdSense indtjening til sokkeholderne.

I skal have tusind tak for jeres feedback og jeg skal nok lige vende tilbage, når mødet er slut!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)