Hej Daniel, og velkommen til Amino :) Jeg beklager den noget fjendtlige velkomst du har fået her - og personligt kan jeg ikke se nogen årsag til dette.
Hvilken lovgivning omtaler du her? (du er klar over at det ikke er et dk-domæne?) På hvilken måde er det dårlig stil? Er det dårlig stil når Super Brugsen køber et æbler hos en grossist til 5 øre og videresælger det til mig, til 5 kr.? SEO-værdien er da til stedet - det må være op til køber at vurdere om den er prisen værd.
Der er ingen indhold på domænerne (?), så det kan da ikke komme som en overraskelse at disse ikke er placeret på Google? Så vidt jeg ser så påstår Daniel ikke at domænerne har mere værdi i forhold til SEO, end hvad de rent faktisk har. Undskyld, men jeg kan virkelig ikke se hvad det er Daniel har gjort forkert ved at poste i denne forum? |
Martin Poulsen:SEO-værdien er da til stedet - det må være op til køber at vurdere om den er prisen værd.
Den er jo ikke en vurderings sag fra person til person om der er en god SEO værdi ved køb af et domæne navn med .im bagefter. det er fakta at et domæne uden nogen form for arbejde bag det, linkbuilding, indholdsopsætning m.m ikke er godt SEO, det er en side som man håber på at en skriver forkert ind i adresselinien. og i dette tilfælde kan jeg ikke huske sidst jeg har trykket .im istedet for .dk.
Martin Poulsen:Der er ingen indhold på domænerne (?), så det kan da ikke komme som en overraskelse at disse ikke er placeret på Google?
Også kan det da ikke komme som en overraskelse at der Intet søgeværdi er i dem?