Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, og velkommen til Amino :)

Jeg beklager den noget fjendtlige velkomst du har fået her - og personligt kan jeg ikke se nogen årsag til dette.

Von Münchhausen:

Jeg tvivler meget stærkt på du har købt alle disse domæner uden at tænke på vidersalg. Vil mene det du har gang er stærkt på grænsen til at være ulovligt, hvis det ikke direkte er det.

Uanset hvad er det mega dårlig stil.

At du samtidig prøver at sælge dem på ikke eksisterende seo værdi, er endu mere dårlig stil.

Hvilken lovgivning omtaler du her? (du er klar over at det ikke er et dk-domæne?)

På hvilken måde er det dårlig stil? Er det dårlig stil når Super Brugsen køber et æbler hos en grossist til 5 øre og videresælger det til mig, til 5 kr.?

SEO-værdien er da til stedet - det må være op til køber at vurdere om den er prisen værd.

Mikael christiansen:

1 dine domæner er ikke på første  google da google har lavet personlige søge resultat , så det kun på din computer de ligger godt på google http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

2 hvad er mange besøgene for dig for nogle er sølle 100 om dagen vildt mange , for en som mig er det vildt lidt , er det plus 1000 om dagen ?

3 du får folk til tro de kommer ind på scor.dk mv. dette tvivler jeg på , er helt lovligt , i hvert fald får du masse af sure folk , der kommer ind på din hjemmesiden.

4 dine domæner er ikke noget værd udover den værdi , som det er for det firma der ejer dette image .

5 hvorfor poster du i forum dette her ? det er meget dårlig stil synes jeg og  oveni at skrive det har en vild SEO værdi

6 Et råd godt til dig ,Skaf dig et unikt domæne der er dit eget byg din virksomhed op ad det , det har en langt større værdi for dig

Der er ingen indhold på domænerne (?), så det kan da ikke komme som en overraskelse at disse ikke er placeret på Google?

Så vidt jeg ser så påstår Daniel ikke at domænerne har mere værdi i forhold til SEO, end hvad de rent faktisk har.

Undskyld, men jeg kan virkelig ikke se hvad det er Daniel har gjort forkert ved at poste i denne forum?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Poulsen:
SEO-værdien er da til stedet - det må være op til køber at vurdere om den er prisen værd.

Den er jo ikke en vurderings sag fra person til person om der er en god SEO værdi ved køb af et domæne navn med .im bagefter. det er fakta at et domæne uden nogen form for arbejde bag det, linkbuilding, indholdsopsætning m.m ikke er godt SEO, det er en side som man håber på at en skriver forkert ind i adresselinien. og i dette tilfælde kan jeg ikke huske sidst jeg har trykket .im istedet for .dk.

Martin Poulsen:
Der er ingen indhold på domænerne (?), så det kan da ikke komme som en overraskelse at disse ikke er placeret på Google?

Også kan det da ikke komme som en overraskelse at der Intet søgeværdi er i dem?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:39

Og så vidt kan jeg se at der er ændret i trådens tekst så Martin Poulsen ikke kunne se  hvad der stod fra starten..

Note til mig selv: lær at lave citat noget oftere :)

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

RE : Martin Poulsen

Hvilken lovgivning omtaler du her? (du er klar over at det ikke er et dk-domæne?)

På hvilken måde er det dårlig stil? Er det dårlig stil når Super Brugsen køber et æbler hos en grossist til 5 øre og videresælger det til mig, til 5 kr.?

Det er ulovligt i Danmark at købe domæner med henblik på vidersalg. Så er det sådan set ligegyldigt hvilket land domænet høre under. Når en handel laves i danmark er den underlagt dansk lov. Derfor er dit ekempel med æbler helt hen i vejret og totalt ligegyldigt. Det har ingen relation til emnet, og om ikke andet bekræftiger det blot at der er tale om en ulovlighed da vi snakker vidersalg.

Hvis du ikke mener det er dårlig stil så ved jeg ikke hvad er. Det kan selvfølgelig diskuteres om de er købt kun til vidersalg, men med et så stort antal på så mange områder er jeg personligt ikke i tvivl.

Med hensyn til seo er det ikke en nævneværdi værdi der ikke selv kan laves med et andet domæne, så mener ikke det kan bruges som salgsargument.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Skrevet kl. 15:45

Ok, hvis vi tager udgangspunkt i 2 forskellige indlæg, så forstår jeg godt at vi er uenige :)

Men det har da stadig en værdi i forhold til SEO når domænenavnet er præcis det samme som det nøgleord man ønsker at optimere webstedet til. Det er du vel enig i? Det kan godt være at du ikke mener at værdien er så stor, men den er der vel stadig.

Personligt ville jeg aldrig bruge andet end et dk-domæne til en særiøst større websted. Men domænet er jo ikke videre dyrt, så det kan vel også bruges til så meget andet?

Med venlig hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:48

Martin Poulsen:

Hej Daniel, og velkommen til Amino :)

Jeg beklager den noget fjendtlige velkomst du har fået her - og personligt kan jeg ikke se nogen årsag til dette.

Von Münchhausen:

Jeg tvivler meget stærkt på du har købt alle disse domæner uden at tænke på vidersalg. Vil mene det du har gang er stærkt på grænsen til at være ulovligt, hvis det ikke direkte er det.

Uanset hvad er det mega dårlig stil.

At du samtidig prøver at sælge dem på ikke eksisterende seo værdi, er endu mere dårlig stil.

Mikael christiansen:

1 dine domæner er ikke på første  google da google har lavet personlige søge resultat , så det kun på din computer de ligger godt på google http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

2 hvad er mange besøgene for dig for nogle er sølle 100 om dagen vildt mange , for en som mig er det vildt lidt , er det plus 1000 om dagen ?

3 du får folk til tro de kommer ind på scor.dk mv. dette tvivler jeg på , er helt lovligt , i hvert fald får du masse af sure folk , der kommer ind på din hjemmesiden.

4 dine domæner er ikke noget værd udover den værdi , som det er for det firma der ejer dette image .

5 hvorfor poster du i forum dette her ? det er meget dårlig stil synes jeg og  oveni at skrive det har en vild SEO værdi

6 Et råd godt til dig ,Skaf dig et unikt domæne der er dit eget byg din virksomhed op ad det , det har en langt større værdi for dig

Så vidt jeg ser så påstår Daniel ikke at domænerne har mere værdi i forhold til SEO, end hvad de rent faktisk har.

Undskyld, men jeg kan virkelig ikke se hvad det er Daniel har gjort forkert ved at poste i denne forum?

1 han skriver det har  vild Seo effekt se hans overskrift her  for indlægget  = Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering.

2 Han har gjort galt at skrive dette er Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

3 jeg har ikke givet minus med prøver at forklare i stedet da han er ny amino.dk bruger vi hjælper hinanden.

4 det er dårlige at  skriv  at det  er Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

5 jo han køber domæner  scor.im som stort image dette er dårlige stil , næsten lige vel hvem du spørger det er direkte at vildlede internet brugerne

6 jeg så lige trådstarter har ændret i teksten , dette har den har  kommentere mig ikke set , derfor kan han ikke give et  retvisende kommentar , da det er 2 forskellige tekster vi kommentere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Skrevet kl. 15:55

Von Münchhausen:

Det er ulovligt i Danmark at købe domæner med henblik på vidersalg. Så er det sådan set ligegyldigt hvilket land domænet høre under. Når en handel laves i danmark er den underlagt dansk lov. Derfor er dit ekempel med æbler helt hen i vejret og totalt ligegyldigt. Det har ingen relation til emnet, og om ikke andet bekræftiger det blot at der er tale om en ulovlighed da vi snakker vidersalg.

Igen, hvilken lovgivning henviser du her til? Domæneloven som kun omhandler .dk domæner?

Von Münchhausen:

Hvis du ikke mener det er dårlig stil så ved jeg ikke hvad er. Det kan selvfølgelig diskuteres om de er købt kun til vidersalg, men med et så stort antal på så mange områder er jeg personligt ikke i tvivl.

I så fald at det ikke er ulovligt at købe .im domæner til videresalg - hvad er der så galt i at indkøbe noget med øje for at videresælge det? Undskyld, men jeg kan ikke helt følge din argumentation.

Von Münchhausen:

Med hensyn til seo er det ikke en nævneværdi værdi der ikke selv kan laves med et andet domæne, så mener ikke det kan bruges som salgsargument.

Værdien findes, og der er flere holdninger til hvor stor værdien er. Om en times linkbuilding arbejde bedre kan betale sig, ja det er jo spørgsmålet :)

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Skrevet kl. 16:00

Mikael christiansen:

1 han skriver det har  vild Seo effekt se hans overskrift her  for indlægget  = Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering.

2 Han har gjort galt at skrive dette er Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

3 jeg har ikke givet minus med prøver at forklare i stedet da han er ny amino.dk bruger vi hjælper hinanden.

4 det er dårlige at  skriv  at det  er Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

5 jo han køber domæner  scor.im som stort image dette er dårlige stil , næsten lige vel hvem du spørger det er direkte at vildlede internet brugerne

Han skriver at det er "geniale" domæner. Og hvad betyder det? Det er jo bare et tillægsord..

At domænerne er "perfekte" til søgemaskineoptimering. Det er vel et relativt begreb.

Ja overskriften er meget "reklameagtig" - men der er vel ingen grund til at give Daniel sådan en velkomst fordi han er indrettet som en sælger :)

Med venlig hilsen

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:02

Det er meget muligt loven kun gælder .dk domæner det er ikke noget jeg gør mig i, men det er også en af grundene til jeg skriver det evt er på grænsen.

Uanset hvad så syntes jeg det er dårlig stil at købe domæner med henblik på vidersalg i så store mængder. Specielt når det sælges under semi falske forudsætninger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:04

Martin Poulsen:

Mikael christiansen:

Han skriver at det er "geniale" domæner. Og hvad betyder det? Det er jo bare et tillægsord..

At domænerne er "perfekte" til søgemaskineoptimering. Det er vel et relativt begreb.

Ja overskriften er meget "reklameagtig" - men der er vel ingen grund til at give Daniel sådan en velkomst fordi han er indrettet som en sælger :)

ja han har ændret i teksten trådstarter så du kan ikke kommentere indlægget da vi går udfra 2 forskellige tekster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)