Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS FIAT fiorino varebil !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er chancen for at få Årets varebil 2009 helt GRATIS  - næsten da... du overtager i hvert fald en næsten helt ny varebil - perfekt til bykørsel og meget andet og betaler kun leasing afgiften hver måned.

Bilen er købt hos bilernes hus og leases pt. igennem santander bank
Leasing udgiften pr måned udgør 1797 kr. og aftalen løber knap 3 år endnu hvorefter bilen kan overtages for en meget fordelagtig pris på ca. 39.000 kr. -  nypris er 113.000 kr. plus div. så vidt jeg husker.. 

I forbindelse med omlægning af firmaets aktiviteter, har vi ikke længere brug for den og er villige til at give afkald på evt. gevinst ved salg og den ekstraordinære leasing afgift som ligger på ca. 17.000 kr. plus moms. til gengæld slipper vi så for at skulle ud og buge tid på at sælge den og naturligvis den månedlige udgift i perioden ud.

Farve: Hvid. 
Motor: Diesel 1.4 elegance
Model: Den med alt udstyret.. og bag vindue  .. aircon, armlæn, radio/cd etc. etc. 
En super lille varebil ..  som vi selv bruger flere af..

Læs mere om bilen på fiats hjemmeside eller her: http://fiatprofessional.dk/pdf/FIORINO_CAT_24s.pdf

Hvis det har interesse så lad mig høre fra dig..  på 28 12 12 90

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:07 | Låst

Hvordan skulle overtagelsen foregå og kan man overhovedet gøre det altså overdrage en leasingaftale??

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:23 | Låst

Latterlig overskrift du har valgt til det her indlæg...

Men bortset fra det, så vil en eventuel overtager af leasingaftalen sikkert gerne høre lidt mere til om der er service med i prisen, hvor mange km i perioden (og hvor langt bilen har kørt) og sørme også om den pris du skriver er med eller uden moms.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:52 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:

Men bortset fra det, så vil en eventuel overtager af leasingaftalen sikkert gerne høre lidt mere til om der er service med i prisen, hvor mange km i perioden (og hvor langt bilen har kørt) og sørme også om den pris du skriver er med eller uden moms.

Nu kan jeg jo af god grunde ikke svarer fyldesgørende - men det er jo tilladt at tænke lidt selvWink.

Da trådstarter skriver at man kan overtage bilen efter endt leasingperiode, må det formodes at det er det der kaldes for finasiel leasing - altså hvor du står med ansvar for indfrielse. Og derfor er det komplet ligegyldigt - i praksis - hvor mange kilometer der er indeholdt i kontrakten. For det er dig selv der står med "aben" til sidst. Hvorimod hvis det var en oprationel leasing var den bundet op på et bestemt antal km.

Ud fra de opgivne priser, er der RIGTIG meget der tyder på, at det er priser uden moms. Og det er vel også efterhånden alm. praksis at to personer der begge handler i kraft af deres firmaer altid oplyser priser uden moms.

Laterlig overskirift.... tja så er det da i hvert fald ikke dagens første. Dette forum er vel ikke til at belære hinanden om en overskrift er latterlig eller ej - men til at øse af erfaringer, tilbud og hjælp.

Og det altsammen i en ordenlig tone og tale måde.

God dag

Birger.

P.s. Til spørgsmålet om det er lovligt at overdrage en kontrakt - jo det er det. Blot skal du højst sandsynlig kreditgodkendes af det pågældende leasingfirma.

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Skrevet kl. 13:27 | Låst
Tak for konstruktive svar :) for god ordens skyld så skal jeg lige bekræfte at priserne er ekskl moms - men pga den lave rente er leasing ydelsen vist faldet ca 100 kr til omkring 1695 kr. Måden overdragelsen (debitor skifte) foregår på skulle være meget ligetil og koster 2000 kr som vi som sagt betaler. Der er 30.000 km inkl pr år herefter 1 kr / km men det kan godt ændres. Det ER et godt tilbud som je i hvert fald ikke har set før. Og skulle du have lyst til en prøvetur så sig endelig til...
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:31 | Låst

Hvor gholder bæstet henne i landet, og skal den serviceres et bestemt sted?

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Skrevet kl. 18:38 | Låst

"Bæstet" holder her i københavn og kan serviceres alle steder. (garantien bortfalder jo ikke pga. u aut. værksted) vi har selv brugt et automester værksted for nylig.
Der er i øvrigt FIAT contact service på bilen som giver gratis vejhjælp ved punktering, trafik uheld etc etc. samt vist nok lånebil i perioden hvor bilen er på værksted. Kunne du være interesseret i at tjekke den ud en af dagene? ..nok bedst når sne vejret har lagt sig :-) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:31 | Låst

Anders Christensen:

Ro på Anders, der er sikkert andre måder at korrigere folk der er venligere ik'?

Dbh Martin 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:32 | Låst

Martin Thorborg:

Ro på Anders, der er sikkert andre måder at korrigere folk der er venligere ik'?

Dbh Martin 

Set i bagklogskabens ubehageligt klare lys må jeg give dig ret.

Jeg skulle have taget overskriften med et smil i stedet for at blive irriteret over den

Til trådstarter : Undskyld mit negative indlæg og held og lykke med at få solgt bilen.

Mine spørgsmål til det med leasingdelen skyldes ganske enkelt min nysgerrighed kombineret med uvidenhed om emnet, så den del af mit indlæg var ikke ment negativt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:40 | Låst

Anders Christensen:

Martin Thorborg:

Dbh Martin 

Set i bagklogskabens ubehageligt klare lys må jeg give dig ret.

Jeg skulle have taget overskriften med et smil i stedet for at blive irriteret over den

Til trådstarter : Undskyld mit negative indlæg og held og lykke med at få solgt bilen.

Mine spørgsmål til det med leasingdelen skyldes ganske enkelt min nysgerrighed kombineret med uvidenhed om emnet, så den del af mit indlæg var ikke ment negativt.

Sådan Anders!

Det er måden at være en rigtig mand på - at indrømme og give en undskyldning. Wink

Go´ weekend!

Birger

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)