Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

anderseg:

Husk at vælg windows 7 eller evt windows xp. Hvis du skal være hurtigere er det bedre med en 7200 rpm harddiks end 5400 rpm.

Og skal det være rigtig hurtigt er det bedre med en SSD disk en end gammeldags mekanisk harddisk ...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Efter ikke og have læst alle de andre indlæg igennem, vil jeg nok anbefale en god bærbar til kontor arbejde, den jeg sidder ved nu er en HP, CORE2DUO 2,2GHz, 4GB DDR3 ram, og 1GB DDR3 på grafikkort, også ville jeg sige en netbook til kunde besøgene, idet den kan holde strømi lang tid, og syntes det virker sådan lidt, at midt i et møde at skulle til at sætte strøm til...

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg ville nok anbefale noget i stil med denne laptop . En utroligt godt og solid bærbar til prisen. Det er kvalitet.

God weekend

 

 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald ikke vælge en computer med Core2Duo processor - det er sidste generation. 

Du skal finde en med i5 eller i7 processor og en SSD disk på 128GB. Så kommer der smæk på. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Mac bærebar i mange år, og det kan kun anbefales - En af de store fordele for mig er at jeg hver dag bruger den på job, og når jeg kommer hjem.

Jeg "klaske" bare låget i når jeg går hjem, hvorefter den går på vågeblus uden at slutte programmer og dokumenter. Når jeg kommer hjem, bliver den åbnet og inden for 5 sekunder har den fundet mit trådløse netværk, og alt ruller videre. Sådan kan jeg gøre i 2-3 måneder før den "trænger" til en genstart.

Get á live...... Get á MAC :-))

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Casanta Trykcenter:
Jeg har brugt Mac bærebar i mange år, og det kan kun anbefales - En af de store fordele for mig er at jeg hver dag bruger den på job, og når jeg kommer hjem.

Ditto her, har nu brugt Mac i 3 måneder uden at få et eneste flip over at skulle vente på at starte og stoppe...det kræver lidt tilvænning at skifte fra PC til Mac, men når det er overstået så køre det bare derud af...

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)