Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld til google webmastertools? eller vent på crawler?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg står med et større site som skal indexeres på google, jeg har læst på demib's blog i sin tid at man IKKE skulle tilmelde sit sitemap til google da google webmastertools var en beta og man risikerede at blive straffet.

nå men jeg startede med at smide en 4-5 links over til sitet og vente på google's crawler kom forbi, og det ser så ud til den HAR været forbi... men den har kun indekseret min forside...

nu er spørgsmålet så..  skal jeg vente på google's crawler ??  eller skal jeg bare tilmelde mit sitemap?  det ser ikk ud til at google webmastertools er i beta mere så måske har de fået rettet de småfejl man kunne blive straffet for før i tiden ? 

nogen der har en mening eller kan hjælpe ?

Mvh Kim

M  dfdf

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:26

Det mest effektive er at linkbuilde til dine undersider også.

Ellers kommer det af sig selv, hvis eller forsiden er fornuftigt linket sammen med undersiderne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:27

Det kan fortsat ikke anbefales at bruge XML-Sitemaps. Det er dog ikke fordi du bliver "straffet" - det har jeg aldrig sagt, men jeg har sagt at det i nogle tilfælde kan gøre indekseringen langsommer.

Men uanset om det så sker eller ej, hjælper XML-sitemaps dig ikke med det som bør være dit mål: At komme til at ranke på så mange af dine relevante keywords som muligt.

Hvis ikke Google kan finde frem til dine sider via links vil de nemlig IKKE ranke - uanset om du så propper siderne ned i halsen på dem via XML-sitemaps.

Så der er ikke så meget andet at gøre end at 1) Sikre, at der ikke er noget teknisk galt med dit website og 2) Sørge for at få nogle gode eksterne links

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:53

Mikkel deMib Svendsen:
Så der er ikke så meget andet at gøre end at 1) Sikre, at der ikke er noget teknisk galt med dit website og 2) Sørge for at få nogle gode eksterne links

Okay,  1 spørgsmål.

når du siger teknisk galt vil du så mene at tomme meta titles og meta description er en teknisk fejl?  eller burde siderne blive indexeret alligevel...  jeg er nemlig ikk nået igennem alle produkter endnu.

de gode eksterne links vil jeg helst vente med til jeg har en go idé om hvilke ord der konverterer så jeg kan bruge dem som anker :)

M  dfdf

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:10

Jeg tror demib med teknik mener at der ikke er 404 fejl, broken links, forkerte redirects osv. :)

trampoliner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)