Nej det gør det nok ikke ven.
God aften
|
Send mig en mail eller endnu bedre fang mig på skype, mit brugernavn er rasmuslykke
Nej det gør det nok ikke ven.
God aften
|
Send mig en mail eller endnu bedre fang mig på skype, mit brugernavn er rasmuslykke |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej Bautik Tak for de gode indlæg, der er sikkert andre end lige trådstarteren der læser og kan drage nytte af dine råd. Hilsen Thomas |
inkasso tilbydes inkasso
Selv tak Thomas, Håber jeg da :) Shopping cart er somsagt mere end "KØB MIT BIO PRODUKT" :) |
Hej rasmus Hvilket system er din nuværende hjemmeside sat op i ?
Dbh Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Jeg kan godt, men har ikke tiden til det, men jeg kan uddybe for dig hvad der nemt kan gøres på din side: Da din hjemmeside kører på en Linux kan det laves i php. Da dit budget er brugt, så skal der nok ikke i første omgang laves en admin-side. Når folk klikker på et produkt og vælger "køb" så kan man gemme de data i den session som de bruger. Dette betyder dog at hvis de lukker maskinen ned så dør den session. Når man kommer til bestillingssiden, så får man en liste over de varer man har bestilt. Her kan man godt gøre noget lækkert med at ændre antal af varer. Kunden udfylder sin form og denne gemmes også i den pågældende session. Så bliver kunden sendt til kortbetaling og når kortbetalingen bliver accepteret bliver der sendt en email til dig med kundens bestilling og info. Groft sagt vil det af en god programmør kunne laves på én dag. Dog vil jeg anbefale dig at enten flytte hele din hjemmeside over i wordpress med et gratis betalingsmodul eller kigge på en open source shop. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Super Niels, tak for hjælpen! Skide godt indlæg! |
Hvad er dit skype navn? |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
rasmuslykke
|