Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et shop-system på min hjemmeside (varekurvs-system)?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Kan du lave et shop system på www.biosund.dk - så giv mig et overslag på hvor meget det vil koste.

Det skal gerne laves rigtig hurtigt (i løbet af næste uge) - og økonomisk. Budgettet er nærmest brugt.. Vi er et stort team der allesammen skal have lavet hjemmesider etc., så kan skaffe dig nogle kunder.

Giv et overslag på hvad et varekurv system skal koste for at komme ind på biosund.dk tak!

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:11

Hej Rasmus

Jeg kan lave det for en pris på omkring 500-700 kroner om måneden, inklusive en webmaster-funktion hvor jeg udskifter tekst, billeder og produkter. Jeg kan lave det i løbet af 3-4 dage.

Med i den pris kan jeg ligge flere forskellige slags funktioner ind på din side, som Google Live Maps, RSS-feeds, kontaktformularer og mange andre funktioner.

Er du interesseret i at høre mere, eller vil du gerne se nogle af de hjemmesider jeg har bygget, er du velkommen til at skrive til eriksen321@hotmail.com

Mvh Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 18:18

Hej Thomas,

Som du kan læse i overstående skal det ikke være en ny side - det skal laves på den hjemmeside der allerede er sat op.

Mener du virkelig at det skal koste 500-700kr om MÅNEDEN for at have sådan en funktion inde, det lyder da helt vanvittigt!

Mange af de funktioner du beskriver har ingen interesse for mig, jeg skal bruge det jeg efterspørger og ikke en masse andet skrammel :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:22

RasmusLykke:

Hej venner,

Kan du lave et shop system på www.biosund.dk - så giv mig et overslag på hvor meget det vil koste.

Det skal gerne laves rigtig hurtigt (i løbet af næste uge) - og økonomisk. Budgettet er nærmest brugt.. Vi er et stort team der allesammen skal have lavet hjemmesider etc., så kan skaffe dig nogle kunder.

Giv et overslag på hvad et varekurv system skal koste for at komme ind på biosund.dk tak!

Rasmus

syntes ikke det er en urimmelig pris han kommer med..

Du kræver at et specielt designet Shopping cart til din side, ikke en ny på under 2 uger.

Du Lover at du kan skaffe flere kunder syntes jeg er et billigt trick, Så få dog hele teamet til at smide lidt penge i det eller lav en bulk order og få mængde rabat?
Det er ikke bare at lave 2 linier kode også har du en shop system.
Du har ingen krav til specifikationerne, hvilket kan give en prisvariation fra 100kr til 1.000.000 og fra 0 om måneden til 5000 om måneden.

en kommentar som

"Mange af de funktioner du beskriver har ingen interesse for mig, jeg skal bruge det jeg efterspørger og ikke en masse andet skrammel :)"

viser også mangel på seriøsitet efter min mening og du har åbenbart ikke kenskab til Webshops?

Det er en Ommer :) Kom med lidt flere detajler, vær åben overfor bud og lær lidt af de "nørdede" ting de nævner, mange af de ting han nævner er faktisk nyttige og jeg er sikker på at hvis du er seriøs så vil du også kunne få glæde af det, og ikke bare noget skrammel han preger dig på:)

Et Alternativ til de "dyre" månedlig ydelser ville være at flytte din hjemmeside i Wordpress, som er gratis, samt et shopping cart, Dog koster Kort betaling fra Epay.dk månedlig ydelse.

Held Og Lykke! :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Du er lidt sparsom med detaljerne :)

Hvad er dit site bygget op i? Hvad skal shop-systemet kunne? Hvilket kode-sprog skal det bygges i? Skal der integreres betalingsmodul, så det er muligt at betale med diverse betalingskort? osv osv..

Du må meget gerne komme med lidt flere informationer.

// Peter

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:26

Hej Rasmus

Ja jeg har læst at du har en hjemmeside i forvejen, og hvis du nu læste min besked, ville du se at prisen er med en webmaster-funktion.

Der er jo ikke mange der forærer deres arbejdstid væk vel? Hvis ikke du vil betale hvad tingene koster, forslår jeg open source.

Hilsen Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 18:31

At betale 5.000 en gang er en ting - men at blive ved med at betale 7.000 år efter år, det anser jeg for dyrt.

Indrømmet, jeg har ingen forstand på det - hverken hvad angår hvad sprog det er kodet i ellers nogle af de ting, men hvis der er nogen der vil høre mere, så laver vi et online-møde hvor i kan tale med den webmaster der har lavet det.

Håber stadig der er nogen der kan lave det.

En person skrev at man kunne lave det til noget andet kode-system, er det noget du kan finde ud af da - for det lyder som noget der ville kunne laves?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:35

Så hvis du køber en shop til 5000 og kun sælger for 3000 er du glad, fordi du fik den shop i det der kode-system du har hørt om og kun liiige fik et system som faktisk kun kan sende dig en mail når en kunde vil have et produkt.

hvad med at se den ydelse på 500-700 som en slags afbetaling med viderudvikling og et forbedret produkt som du efter min mening vil være 200% mere glad for, og sælge 10 gange så meget?

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge:)

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 18:40

Det er da fint du ved hvad du ville vælge - men det kommer jo ikke sagen så meget ved ven..

Det er ikke på den måde jeg vil have det, jeg vil ikke overbetale via en månedlig ydelse, men lad det nu ligge og lad pladsen være til dem som eventuelt vil ind og lave det varekurv system.

Ved interesse skriv på rasmus@biosund.dk - så forklare jeg detaljerne der.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:49

Hej RasmusLykke!

Med det samme kan du nu oprette en ny butik hos mig (vha. http://www.biosund.dk) og lægge den ind på din hjemmeside. Du anbefales til at læse mere hvordan på 'Hurtig hjælp'-siden.

Hvor meget det koster er afhængigt af hvor mange varer, du max har i din butik (10 varer koster 95 kr./mdr, 50 varer 190 kr./mdr., m.fl.). Du får butikken gratis i de første 3 - 4 måneder. Priserne beskrives på 'Prisliste/Bestil service'-siden.

Hvis du vil modtage betalinger via den fælles betaling, som også bliver tilbudt af mit firma vil det koste 1000 kr. (uden moms) i oprettelse, 2% af omsætning og ingen månedlige eller årlige gebyr. Det vigtigste er, at I skal momsregistrere jer og at alle jeres firma- og kontaktoplysninger skal være ens både i registreringsbeviset og i butikken. Den fælles betaling kan læses mere på 'Den fælles betaling'-siden.

Du kan altid kontakte mig via den e-mail: shcontact@storehotel.com eller vi kan godt snakke samme i tråden.

Chuuuuu

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)