Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart at tøjproduktion

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må give Brian fuldstændig ret. Tøjproduktion er ikke noget man "bare" lige sætter igang for hyggens skyld.......og så sælger man pludselig løs til butikker.

Hvis det var så enkelt var der jo nok flere der havde gjort det.

Find ud af om det skal være hobby eller forretning. Hobby så passer jeres koncept fint med Brian. Skal det være seriøst. Ja så skal I til lommerne og få produceret nogle varer med jeres egne labels i Fjern østen eller i øst europa, Tyrkiet, portugal etc. Og så skal I have en hel kollektion klar til præsentation for butikkerne - I skal måske bruge en freelance designer lidt.

Eneste problem er jeres småmængder - men man skal jo starte et sted.

Jeg fornemmer at I har meget begrænset erfaring. Derfor anbefaler jeg at I finder et dansk firma som mellemmand til en evt. produktion. Så undgår I de store problemer

Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:33
Først og fremmest tak for tilbagemeldingerne - De har været en god hjælp.

Karina, jeg sender dig en mail - det lyder meget interessant med din agent i Thailand.

Projektet med t-shirts''ne er noget vi er meget seriøse med, selvom vi som sagt ikke gør det for indtægtens skyld. Vores mål har hele tiden været at lave unikke t-shirts med fede print, som skal kunne konkurrere med nogle af de mere etablerede t-shirt-producenter. Grunden til at vi holder antallet af t-shirts på et minimum er også for at tilføje det "eksklusive" ved at have en t-shirt, som der kun eksisterer nogle få af. Det er også grunden til at det er så vigtigt for os, at det er vores eget mærke, som sidder i tøjet.

Det er ikke t-shirts med et budskab, eller som forsøger at være sjove. Der er udelukkende fokus på et fedt design, som er rettet med en ny voksende modebevidst målgruppe af unge, som går efter det eksklusive og unikke i tøjet. Jeg har kontakt til nogle designere, som gerne vil hjælpe med at kigge på vores tryk og komme med kritik osv., så vi får noget mere professionel vejledning.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:22
Hey :)

Cool ide i har!

Ville bare høre hvor langt i er nået i jeres process, og hvordan det er gået jer med at finde en produktions-fabrik i udlandet? Personligt står jeg nemlig selv på bar bund

Vh hilsen,

Peter Juul

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 07:54

hej Jeppe

Ring til Funtex og tal med Lars Bech.

De producerer t-shirts uden label.

Hils fra Carsten Moberg

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg stårog mangler en kontakt til en fabrik somkan sy og printe på t-shirts og bukser,jeg ville være meget glad hvis du kan hjælpe mig med dette.

<håber du kan hjælpe mig, hvis du vil snakke om det må du meget gerne ringe på 5121 6222.tusind tak vh Heino

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)