Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velrenommeret SEO Blog Sælges!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Jeg sælger her:

 

  •  Blog
  •  2 e-bøger
  •  Salgside

 

www.Linkersblog.com:
Blog om markedsføring på internettet med SEO og især linkbuilding som fokus.

Bloggen henvender sig til et internationalt publikum, dog primært USA, og er derfor skrevet på engelsk med et tilhørende ".com" domæne.

Den har status af Authority site på Google, og ranker på flere top 100 lister over bedste "tjen penge"/SEO blogs!

Bloggen mangler at blive "moneytized" af den nye ejer, selvom den p.t. er det af "blogindlejer". Jeg giver gerne mine idéer videre til hvordan du kan gøre det.

Lidt statistik p.t:
Yahoo Backlinks 6.880

Alexa Rank 127.140

Sider indexerret i Google 510

Sider indexeret i Yahoo 3.000

ca. 40 unikke besøgende om dagen

Første E-bog:
Handler om Linkbuilding for begyndere. Den gives gratis til besøgende som ”Giver” deres email. Du kan skrive nyhedsbreve til disse med tilbud og lign.

Blogcommentblueprint.com:
Er en landingpage som fungerer som salgsside for den anden e-bog. Websiden og e-bogen er ikke markedsført, så det er meget begrænset hvad den har af salg/indtjening nu.

Den anden e-bog:
Handler om en metode til at skaffe links og trafik til sit website/webshop. Den sælges fra websiden Blogcommentblueprint.com

Den ideelle køber har enten selv forstand på internet markedsføring, eller hyrer en til at skrive for sig.

Situationen p.t.:
P.t. har jeg selv hyret en til at skrive for mig på bloggen. Han har lejet bloggen af mig, mod at han skriver nye indlæg og holder den igang. Han kan måske overtales til også at skrive for den nye ejer hvis du ønsker det. Som man kan se bruger han også bloggen til at bygge sin egen email liste op og markedsføre sine egne seo services. Han skriver bl.a jævnligt til denne liste med affiliate tilbud og andet.

Er der hjælp?:
Jeg hjælper gerne den nye ejer i gang, og hvis du har brug for at blive sat ind i Wordpress, som bloggen er bygget på, hjælper jeg dig også gerne med det. Desuden giver jeg gerne mine idéer videre til hvordan du selv kan begynde og tjene penge på bloggen.

Spørgsmål?... så skriv endelig her, via en PB eller på thebubblefish(snabela)gmail(dot)com

 

Seriøse bud modtages....


Mvh
Jean-Michel Clemmensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean

Et authority website er vel ikke et website med 40 besøgende og PR3?

Din side ser ellers professionel ud, og det er da et spændende emne for en blog vil jeg sige.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:
Et authority website er vel ikke et website med 40 besøgende og PR3?

Pagerank fortæller ikke noget om placeringer...

40 unikke besøgende kan i nogle tilfælde være bedre end mange flere besøgnende, hvis de bare konverterer godt. En mand fra flyfarbrikken Boeing skulle have sagt noget ala "at der kun er en der besøger vores hjemmeside dagligt spiller ingen rolle. Bare han køber en jumbojet"

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy og i andre

*Rap*Rap*, nej nogen and det nu ikke helt. Smile

Med Google authority side, mener jeg at når man søger i google.com på "linkersblog.com", så vil den vises som normalt + med links til undersider sådan her. Der skal nu ikke ligges så meget mere i det.

Omkring Linkersblog's alder så har den haft flere ejere i tidens løb, hvorfor jeg må erkende jeg ikke ved hvor gammel den er. Men den første blog post, går tilbage til August 2008 ifølge arkivet, hvilket var der jeg erhvervede den, men inden da ved jeg da, at den har haft mindst 3 tidligere ejere, hvorfor det også undrer mig hvorfor Webachive ikke viser dette. Jeg ved også jeg at den tidligere ejer har slettet alle foregående indlæg da han kom til. af en eller anden grund.

Håber det gav bare lidt klarhed.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordet for det du beskriver som en authority site kaldes sitelinks. At et site ikke opræder i the way back machine er nødvendigvis ikke et tegn for at bloggen er ny.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Ordet for det du beskriver som en authority site kaldes sitelinks.

Hej Emil, tak for det. Så fik jeg det på plads.Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Ordet for det du beskriver som en authority site kaldes sitelinks. At et site ikke opræder i the way back machine er nødvendigvis ikke et tegn for at bloggen er ny.

Jo Indifferent

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vove den påstand, at når archive.org har registreret 150 milliarder sider, så er de fleste sites dækket.  Archive.org har en spider lige som Google og de andre, så hvis et site har mange indgående links, så kommer Archive botten også forbi.

I øvrigt sagde gutten fra Boing at han kan godt nøjes med én enkelt besøgende dagligt på boeing.com, hvis han var sikker på at vedkommende købte en jumbojet.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hører denne ike hjemme på amino virksomhedsbørs?

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)