Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velrenommeret SEO Blog Sælges!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke forklare hvorfor din side ligger 127,479 på alexa, når du siger at du kun har 40 unikke besøgende om dagen.. Det hænger ikke sammen i mit  univers..

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
 

Jo Indifferent

Jeg har set mange sider - store som små der ikke er optaget på wayback machine, på trods at de ikke blokerer for robotten i robots.txt eller i meta-filerne.

Lad os tage et eksempel: hjemmesiden for KFUM-spejderne i Solrød 

Siden har været online siden 2003 og ranker godt i søgemaskinerne - på trods af det er den ikke in the wayback machine.

Kenneth Dambo:

Jeg vil vove den påstand, at når archive.org har registreret 150 milliarder sider, så er de fleste sites dækket.  Archive.org har en spider lige som Google og de andre, så hvis et site har mange indgående links, så kommer Archive botten også forbi.

I øvrigt sagde gutten fra Boing at han kan godt nøjes med én enkelt besøgende dagligt på boeing.com, hvis han var sikker på at vedkommende købte en jumbojet.

Jeg kan ikke helt foreskellen på den info fra boeing-eksemplet jeg kom med, og din info...

 

 

Bare så i ikke misforstår mig... jeg har intet med bloggen der omtales at gøre. Jeg kommenterer bare på de påstande der kommer frem i debatten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja ved ikke hvorfor Archive botten ikke har været forbi, da det efter jeres udsagn er lidt af et mysterium.

Har prøvet at finde andre indikatorer på bloggens alder, og har fundet nogle Delicous link fra 08' og en Flippa aktion fra dec 08' samt  Compete.com (http://siteanalytics.compete.com/linkersblog.com/?metric=uv)

mortenfa:

Hører denne ikke hjemme på amino virksomhedsbørs?

Jo Morten, det gør den måske, men jeg forventer ikke at få mange tusindvis af kroner, for siden, hvorfor det umiddelbart ikke ville kunne betale sig i forhold til Amino salgsgebyrer, så jeg tænkte at jeg ville prøve først her. Håber ikke det gør noget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Jepsen:

Kan du ikke forklare hvorfor din side ligger 127,479 på alexa, når du siger at du kun har 40 unikke besøgende om dagen.. Det hænger ikke sammen i mit  univers..

 

Mange webmaster har alexa.com toolbar på deres computer , da de derved kan se sådan ca. hvor mange besøgene en side har  , og sikkert også denne webmaster  har selv i dette tilfælde , har også alexa.com toolbar

Vidste du har en hjemmeside , hvor mange har en alexa.com toolbar på deres computeren ,giver det derved et meget dårligt billedet , af hvor mange besøgene en hjemmeside har

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

misel:
. Men den første blog post, går tilbage til August 2008 ifølge arkivet, hvilket var der jeg erhvervede den, men inden da ved jeg da, at den har haft mindst 3 tidligere ejere,

Det er så nemt kik i alle her her ser man domænet er oprettet i 2008 ... det fortæller så ikke  om det faktisk har være online men her er det op rettet Smile

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sendt dig en mail.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

LMK:

jeg har sendt dig en mail.

Tak den er modtaget.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Så røg siderne på auktion på Flippa.com

Se auktionen her og byd

Der er forresten røget en ekstra side på oven i handlen!

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)