Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som mangler en erfaren webdesigner/grafiker/frontender/Webmaster/SEO/etc. til 33% af markedsprisen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Malmö
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Iværksættere.

Jeg går og lurer på at flytte udenlands og mangler derfor nogle gode faste mindre aftaler med virksomheder som har et "jævnt" flow af opgaver alt fra 5 til 30 timer i ugen er brugbart. Tanken er at jeg vil kunne arbejde remote via eks. en VPN eller på anden måde via internet i et andet land hvilket gør det muligt at levere ydelser som jeg ellers fakturerer til 800kr/time til helt andre priser.

Dream scenario er at finde en kunde som kunne tænke sig en SUPER erfaren webdesigner (+ovenstående) men måske ikke har de 40.000kr i måneden en sådan koster normalt, og måske heller ikke er sikker på at de har 40 timers arbejde pr uge heller. Jeg skal bruge ca. 20.000kr pr. måned før skat så vi snakker halv pris.

Mine specialer er
- portaldesign både mindre og større (spændende eksempler kan fremvises)
- frontend programmering (html, css2, javascript, ajax, dhtml xhtml etc.)
- optimering til browsere/w3
- vedligeholdelse af eksisterende sites og portaler evt. content levering alt efter branche
- usability og SEO (søgemaskine optimering)

Jeg har som sagt over 10års erfaring og er pt. i en "spædende" stilling i et af danmarks største mediehuse.

Alle gode ideer er velkomne! CV og portefolio kan fremsendes ved seriøse henvendelser.

/brian

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Jeg søger en webmaster, du må gerne kontakte mig på mail : meik76hotmail.com

Ser frem til at høre fra dig.

Mike

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)