Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsouce online markedsføring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med at lade andre stå for jeres online markedsføring.

Nu tænker jeg ikke kun på google, men også facebook, msn, yahoo, bing og banner reklamer.

Hvem har i til at så for jeres markedsføring, og hvilken resultater har i fået ved at lade andre gøre det?

Har det kunne betale sig, at lade andre gøre det?

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:46

Den lytter jeg lige med på :o)

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:35

Det skal du være velkommen til... :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Om det kan "betale sig" at lade andre stå for din markedsføring er sørme ikke så enkelt at svare på.
Det afhænger jo blandet af:
Hvor godt kan du selv gøre det. Og hvor mange timer skal du bruge på selv at gøre det.
Hvor godt kan "den anden" gøre det for dig. Hvor mange timer skal vedkommende bruge, hvad vil det koste og hvilket udbytte får du af, af at "den anden" gør det for dig.

Jeg arbejder med at kommunikere for andre - og i mange tilfælde arbejder jeg for folk, der er knaldhamrende dygtige til noget helt andet markedsføring og kommunikation.

Gør dét. du er dygtig til - og overlad resten til folk, der er dygtige til opgaven.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin Hedegaard (og andre lyttere)

Vi tager os af markedsføringen på sociale medier og søgemaskinerne for vores kunder. Og det går rigtig godt. Vi kører efter en afregningsmodel der sikre kunden (dig) – Det vil rettere sagt sige at vi har et 'loft' på. Den sikre også dig en passiv indkomst.

For at lave et eksempel, kunne vi passende tage udgangspunkt i din branche, Martin.
Du har en ansigtscreme og den koster dig i indkøbspris:
Kr. 30
Og du sælger den så til:
Kr. 130
Dine udgifter i forbindelsen med handlen er gennemsnit:
Kr.  5
Til moms skal du give:
Kr. 26

Regnstykke:
(130)- (30+5+26)  = 69 kr.

Og for at du også skal have en god forretning, skal du minimum tjene 30 kr. per ordre. Så har vi altså 39 kr. at ’lege’ med, hvilket er fint, hvis din shop konvertere optimalt på sådan et størrelse køb.

Kontakter du så os, med dette regnestykke, og vi tager dig ind som kunde vil vi begynde at undersøge markedet. Skal du på Facebook, Google, Yahoo eller noget helt tredje? – Det finder vi ud af.
Når vores kontrakt så er skrevet under af begge parter, påbegynder vi din markedsføring. Og så vil du altså modtage kunder hver eneste dag – Og altid være sikret en god fortjeneste.

Vi arbejder ikke efter timepriser, da vores tid er for meget værd til at kunderne vil betale. Det vil se for voldsomt ud. Tænk hvis vi tog 6.000 kr. i timen.

Men hvis du, eller andre vil outsouce jeres online markedsføring, så kontakt mig:

Simon Mørch
(+45) 27 24 14 32
Eller på e-mail;
sm@onlinefactory.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig, eller andre virksomheder som vil ud på det store Internet – Uden nogen økonomisk risiko.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:58

Hej Martin

Nu kan jeg være lidt farvet - da jeg selv står for markedsføring af e-butikker.

Det jeg ser ofte ved mine kunder, er de ikke har tiden, lysten eller evnerne til at lave fundamentet for hele markedsføringen og især ved løbende vedligeholdelse og optimering står de fleste af på. Og det er helt naturligt, når en ejer har titusinde andre ting at gå op i. Men det koster kassen for butikkerne, hvis de ikke sætter sig ind i tallene og optimere dem.

Jeg er blevet kontaktet af nogle ejer som selv er uhyr gode til at markedsfører sig, og sagt til dem jeg syntes de skal fortsætte med det knald gode arbejde de laver. Men langt de fleste har ikke den evne og lyst til virkelig at forbyde sig i emnet og sparke en fornuftigt markedsføring igang.

De fleste har motivationen lige i starten og syntes det spændende, men efterhånden bliver det kedeligt og man kommer ikke lige ind og tjekker hver eneste dag. Pengene triller ud af kassen på ingenting - de penge kunne være brugt på en markedsføringsmand som har kun udvikle markedsføringen og skabe flere kunder mere effektivt.

Pointen er, der mange der prøver at lave det selv i starten, men langt de fleste går kolde i længden. Her er en markedsføringsmand vigtig at have.

"Hellere smide penge efter en markedsføringsmand - end at smide dem ud af vinduet"

Mener man, at man kan gøre det selv, så er det bare fuld gas derud af Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)