Min partner og jeg står i en lidt kritisk situation i forhold til penge indtjenings mulighederne på denne side: oddsspillet.dk. Siden går ud på at oddse med virtuelle penge. Hvis man vinder forøger man sine odds credits og derved har man større chancer for at vinde månedens præmie (den med flest odds credits vinder ) Som det ser ud pt. har vi et par løsninger oppe og vende, men det er ikke noget som falder i god smag hos alle vores brugere: Løsning 1: Oprette en form for pointshop med konkurrencer, spørgeskemaer osv. derefter kan brugerne gå ind og købe sig til credits for deres optjente point. Dog vil det højst være muligt at tjene 300 odds credits pr. måned.
Løsning 2: Indføre en VIP ordning, hvorpå folk med VIP funktionen får flere rettigheder end dem uden, dette føler vi dog ikke der er nok der vil bruge på nuværende tidspunkt da sitet kun er et par måneder gammelt og de skal have vores tillid.
Har i evt. en helt tredje løsning som vil kunne skabe en indtjening på siden (Der er reklamer på siden, dog har det kun giver 35 kroner på nuværende tidspunkt, hvilket ikke er særlig godt) Hvis i ikke har en tredje løsning, hvilken løsning syntes i så lyder bedst. 1, 2 eller begge to slået sammen?
Simon Thomsen |
Du kan købe Sponsorplay af mig. Send mig en PB, så får du et rigtig godt tilbud! 1.500 brugere og sat op til 7 affiliatenetværk med callback. Facebook gruppe osv., samme målgruppe.