Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit koncept (u)tydeligt?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt site, og konceptet er skam rigtig fint.

Men jeg synes at der mangler noget overskuelighed på dine "varekort". 

KØBT FOR (måske skulle du ændre denne til "nypris", for der gik lidt tid før det gik op for mig at det var nyprisen du mente. Måske folk misforstår denne og tror den er solgt allerede.

SÆLGER OPLYSNINGER: Ryk dem op over den der "annoncer fra Google" du har.

Og kan du ikke ændre det således, at man ikke skal logge ind inden man kan byde? Hvis man surfer rundt og finder en flot vare man bare skal have, så er det meget irriterende at man lige skal oprette sig på sitet inden man kan handle.

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:52

@business. Tak fordi du tog dig tid til at se på mit site....Jeg har vægtet det relativt højt, at man skal oplyse tlf.nummer ved oprettelse af brugerprofil.

Du kan blot nøjes med at give et bud/komme med en kommentar til en given vare uden at tage personlig kontakt (mail/telefon) til sælger.

Men du er inde på noget rigtigt; jeg bør skære det ud i pap, hvorledes man henvender sig til sælger osv.

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:55

Det var så lidt ;o)

Ja, jeg kan se at du KRÆVER et tlfnr, men det koster dig helt sikkert brugere og aktivitet. Spørg dig selv om, hvorfor du vægter det så højt (Det har du nemlig ikke skrevet noget om).

Jeg kan ikke se hvordan man kommer med et bud, så det er der sikkert andre der heller ikke kan...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:58

Hej Greenen!

Tak for rosen...

'Købt for' skal selvfølgelig erstattes til nypris...tak for detSmile

Sælgeroplysninger-placering vil jeg ligeledes overveje...

Jeg bliver nødt til at være lidt (læs: meget) påpasselig med at folk 'udefra' ikke kan byde uden at være registreret. Dette er tænkt for at gøre sitet troværdigt, hvis du kan følge mig?

Fra København NV
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:00

Hej,

jeg har også lige være inde og kikke - selv om jeg må tilstå at jeg nok er for højrøvet til at ville købe brugt herretøj :) - Men jo - jeg synes det er ret "utydeligt" hvad man skal gøre hvis man vil købe noget. - Især fordi du selv i vejledningen her:

http://wwww.rebuy.dk/vejledninger/kob.html

skriver at man ikke behøver at have en profil for at købe eller komme i kontakt med sælger. - Men det gør man jo? - Samtidigt får man tilsyneladende ingen oplysninger om pris ud over "giv et bud" - en idé om hvor prisen ligger i sælgers hoved må være et minimum - at den pris så kan være til forhandling er en anden sag. - For mig det får sidentil at virke lidt "useriøs" at man ikke kan få en idé om beløbene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 00:01

Jeg kan ikke følge dig, for det koster at kræve tlf.......og imo bliver det ikke mere seriøst af det. På DBA virker det fint og det er da en fin forretning ;o) - Var det lidt over 2 mia. kroner det blev solgt for....

Jeg kan altså ikke se, hvor jeg giver et bud.....der står "giv et bud" med tekst, ud for pris......men jeg kan ikke se hvordan, og nu har eg kigget nogle gange....

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 00:03

Bud kan du først afgive efter oprettelse af brugerprofil, hvilket sikkert er grunden til, at det kan virke lidt forvirrende.

Mht. telefonnummer...måske er det ikke nødvendigt, men jeg vil så gerne undgå at folk opretter Anders And-profiler, hvis du forstår? Alle har vel et telefonnummer, ikke?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 00:07

Jamen hvis du ikke kræver en profil for at købe på sitet, er det jo ikke et problem.....

Alle har et tlfnr, men laaaaangt fra alle, vil give det til et tilfældigt site på nettet. Sådan er det bare og hvis du kræver det, så har du samtidig valgt en masse mennesker fra...

Når du skriver "folk udefra", så bliver jeg virkelig overrasket.....det er jo folk udefra, der skal ind på dit site og bruge det ;o)

Anyway.....du styrer det, i sagens natur, helt selv. Jeg ville bare genoverveje i din situation

Måske er jeg blind, men hvor er det lige at man giver et bud?

Prøv evt. at lave en profil på dba.dk - de kræver ikke adresse heller. Med andre ord, så respekterer de deres brugere mere, end på din side. Jeg er ikke vild med at alle mine personlige data skal afleveres til et tilfældigt site på nettet, og sådan er vi mange der har det.

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 00:09

Hej Lars!

Tak fordi du kiggede på mit site.

Vejledninger....ups, den er forældet og skal laves om asap!!!

Giv-bud-funktionen uden mindstepris er op til sælger. Dette system tror jeg iøvrigt også er hyppigt set hos mine artsfæller (herunder dba.dk, trendsales.dk osv.)....vil det være nemmere, hvis sælger indtastede en minimum smertegrænse for salg (også kendt som mindstepris)?

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 00:15

Nu ved jeg, hvad du mener....dit telefonnummer vælger du selv, hvorvidt det skal offentlig gøres eller ej.

Udefra, var en dum formuleringSad Jeg mener naturligvis folk, som ikke er registreret!

Når du er oprettet som bruger, kan du under hver annonce afgive et bud (kommentar-feltet)...

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)