Pænt site, og konceptet er skam rigtig fint. Men jeg synes at der mangler noget overskuelighed på dine "varekort". KØBT FOR (måske skulle du ændre denne til "nypris", for der gik lidt tid før det gik op for mig at det var nyprisen du mente. Måske folk misforstår denne og tror den er solgt allerede. SÆLGER OPLYSNINGER: Ryk dem op over den der "annoncer fra Google" du har. Og kan du ikke ændre det således, at man ikke skal logge ind inden man kan byde? Hvis man surfer rundt og finder en flot vare man bare skal have, så er det meget irriterende at man lige skal oprette sig på sitet inden man kan handle. |
@business. Tak fordi du tog dig tid til at se på mit site....Jeg har vægtet det relativt højt, at man skal oplyse tlf.nummer ved oprettelse af brugerprofil.
Du kan blot nøjes med at give et bud/komme med en kommentar til en given vare uden at tage personlig kontakt (mail/telefon) til sælger.
Men du er inde på noget rigtigt; jeg bør skære det ud i pap, hvorledes man henvender sig til sælger osv.