Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit koncept (u)tydeligt?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det jeg mener er at uanset om det vises eller ej, så vil jeg ikke skrive mit tlf. Hvad skal du dog bruge det til, hvis jeg vælger at kommunikere med mine købere via mail, i første omgang?

Ah...man skal være logget ind for at byde - Jeg tror at du skyder dig selv i foden

Det virker som om, at du har lagt dig fast på en masse "regler", som skal overholdes.....er de nødvendige?

Anyway...held og lykke med projektet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 00:21

@business

Tak for hjælpen.

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 00:33

Det var en fornøjelse. Du tog jo så godt imod den Wink

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 00:41

Fornemmer jeg en undertone af sarkasme her, eller...? For jeg tog altså godt imod ethver råd til forbedring af mit siteSmile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 00:50

Det var nu bare i hyggelig form. Jeg savnede lidt modspil ift. mine spørgsmål.....du svarede ikke på dem, så derfor opfattede jeg at du ignorerede dem...

Sagen er jo, at du opretter en tråd og spørger om input. Nogle gange skal man jo have lidt mere info om, hvorfor du gør som du gør. Hvis du ikke har gjort dig klart, hvorfor du vil gøre det besværligt at bruge din side, så er det et godt sted at starte.

Jeg kigger altid efter rollemodeller, hvis jeg er i tvivl. Det er ikke altid nødvendigt at opfinde den dybe tallerken. dba.dk er danmarks største brugtsalgssuccés og der kan man lære en masse. De prøver ikke at tvinge folk til ret meget og det er helt sikkert den rigige måde imo. Kun hvis du vil sælge...Der findes mange steder på nettet, hvor man kan købe brugte ting, så hvorfor ikke bruge det sted, der gør det let at være bruger?

Jeg har svært ved at se, hvorfor jeg skulle være mere useriøs, hvis jeg kontakter en sælger, uden at have en profil... Resultatet er, at jeg ikke kontakter sælger, for det kan jeg ikke uden profil - Er det i sælgers interesse?

Nå, men jeg kunne blive ved og så bliver det sikkert trættende, og faktisk ville jeg blot give dig nogle gode idéer til at få noget mere gang i tingene...

Ha' en god aften

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 01:04

Hej Business!

Tak for alle dine svar, beklager, hvis du synes, at jeg ignorerer dem. Dette var ikke min hensigt, overhovedet!

Jeg synes, rent proceduremæsigt/lovmæssigt ikke, at jeg skiller mig voldsomt meget udfra dba.dk....på dba.dk skal man da også registreres i hoved og r... for at oprette sig/byde på en vare.

Grunden til, at jeg har valgt at gøre det obligatorisk at oprette brugerprofil på Rebuy.dk, før bud afgives, skyldes den simple årsag, at jeg ikke vil have at folk kan byde uden at skulle "hæftes" for deres bud.

Og nej, dine spørgsmål er ikke trættendeSmile Jeg formoder jo, at de blot har til formål at gøre mit site bedre!

De allerbedste hilsener fra

Helle Skousborg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 01:44

Nej...du skal ikke gøre noget som helst på dba for at byde. Telefon/email er tilgængelig og så kan du blot kontakte sælger. http://www.dba.dk/bukser-tiger-of-sweden-str/id-64290777/

På den måde kan man som ny, se hvor fedt et site det er, og så opretter man gerne en profil når man skal sælge....uden tlf-krav ;o)

Når man opretter en profil, fordi man vil sælge, kræver de IKKE tlf, for det er prøvet og droppet.

...og jo, det er præcis årsagen til at jeg kigger på siden og giver mine bedste bud ;o)

Ja, man kan godt vælge at tvinge folk til at hæfte....men det er nemmere, når man hedder ebay end så meget andet. Jeg har handlet på dba i mange år og det er gået fint uden at hæfte for noget som helst. Nogle gange kommer man ud til sælger, og så er varen måske ikke helt så perfekt, som beskrevet.....og så snakker man jo pris igen. Men ok, hvis du synes at det er vigtigt, så er det måden at gøre det på....

Måske kunne man komme med kravene i nogle steps? I første omgang handler det vel om at være vel besøgt og brugt eller? Hvis jeg fx. kommer ind i en webshop og det ikke er ultimativt let at gå til, så finder jeg bare et andet sted. Det er jo nok at vælge imellem ;o)

Her er et eksempel på et betalingsflow der ikke spiller (inkl. mine kommentarer) http://www.amino.dk/forums/t/76893.aspx?PageIndex=1

Den eneste gang jeg har oprettet inden jeg foretog mig noget, var ebay. Dog kun pga at jeg ikke havde potentielt mange købere i dk. Damn det var nærmest en lidelse at skulle oprete sådan een. De er endnu vildere end dig ;o)

Som sagt, så håber jeg virkelig at du får gang i biksen..

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 01:50

Ej, hvor er det vildt så meget du har sat dig 'ind i sagerne'....det er virkelig pænt af dig at hjælpe mig så godt på vej.

Jeg vil overveje alle dine råd og, naturligvis, informere dig herom.

Tak for al din hjælp.

De allerbedste hilsener fra

Helle Skousborg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 01:59

Jamen jeg har blot fulgt med på amino. Her er jo masser af dygtige "købmænd" ;o)

Jeg vil gerne have nogenlunde styr på det, inden jeg selv skal igang. Det bliver jo hurtigt dyrt, hvis man ikke er i stand til at stille krav til dem der skal lave sitet. De skal jo have penge for al den tid, som evt. ændringer tager...

Du behøver såmænd ikke at informere. Min eneste mission i denne tråd er blot, at få dig til at overveje dine beslutninger.....ikke nødvendigvis at følge mine råd ;o)

PS. En fysisk adresse plejer også at gøre folk mere trygge....

Sov godt ;o)

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:15

Hej Helle

Kikkede lige ind på dit site, umiddelbart ligner det i mine øjne  Indifferent et sted hvor du køber og sælger Trendy genbrugs tøj.

Dit flash modul ligger udenfor mit skærmbillede, der skal schrolles, tror du vil få mere gavn af det øverst istedet for reklamerne.

Jeg har desværre ikke et forslag til en anden tekst i boksen køb&salg men det er den ordlyd der får mig til at tænke shop Surprise

Mvh

Kenneth

www.legebakken.dk

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)