Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit koncept (u)tydeligt?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg startede for omtrent et år siden en online markedsplads, hvor brugerne kan købe, sælge og bytte tøj, sko og accessories http://www.rebuy.dk/

På det seneste  - og især i julemåneden - har jeg modtaget daglige henvendelser fra folk, der gerne vil bestille en given vare. Men konceptet er jo, at de skal oprette sig som bruger og kontakte den respektive sælger, da det er hans/hendes vare, der sælges.

Mit spørgsmål er derfor om mit koncept er utydeligt, og om I har forslag til, hvorvidt budskabet kan formidles endnu bedre? Specielt boksen med teksten "Køb & Salg af Trendy Genbrug" burde måske få en anden ordlyd?

Håber, at I kan hjælpe mig.

De bedste hilsener og god dag fra

Helle Skousborg

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:58

Hej helle,

Problemet er nok ikke budskabet.

Men mere det at man skal oprette sig for at få kontakt til sælger. Du kunne jo prøve at teste uden at man skulle oprette sig først.

Eller gøre lidt mere ud af det med at man er nød til at oprette sig, for at handle alle de gode tilbud.

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 19:33

Tak for svaret - jeg bør nok understrege med fede typer, at man skal oprette sig som bruger for at kontakte sælger.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 23:03

Du kan evt. få ændret "Giv et bud" knappen til "køb". På den måde kan du få brugeren skubbet over til en tekstside hvor du gør opmærksom på at det er auktioner ell. lign.

hvis skal du have gevinst ved salg/køb på din side vil jeg nok i første omgang undlade reklamerne. Det handler om at dine brugere bruger tid på det vigtige og ikke på at kigge på reklamer for en konkurrent... :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 23:09

Du kan muligvis rykke "Vejledning"s punktet længere op, eller gøre mere opmærksom på punktet andre steder på siden. Derudover tror jeg også det er vigtigt at du forklarer at det er bruger-til-bruger og ikke side-til-bruger. Held og lykke med omjusteringerneSmile

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:10

Tak for dit svar...

Er 'giv-bud-knappen' netop ikke en indikation for, at det er et handelssite/markedsplads og ikke en webshop?

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:19

Hej Lars!

Jeg tror, at du har ret i, at vejledningerne skal mere i fokus. Jeg overvejer i skrivende stund at indsætte en FAQ på sitet, men ved ikke om brugerne læser denne eller ej...?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:27

Skær lidt ned på den store banner i toppen og så skriv budskabet der . Så skal det nok nemmere komme ud :-)

Ellers meget fedt og flot site :-)

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:36

@Dino

Tak for rosen....jeg har tidligere haft et 728x90 banner på sitet, hvilket virkede lidt disharmonisk i forhold til opbygningen...Derfor valgte jeg megabanneret, som udfylder hele toppladsen...men måske har du ret...muligvis bør jeg vige den plads til fordel for det informative...?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:37

Jeg gik ind under herretøj og kiggede på et par bukser. Pris = giv et bud (men ingen knap eller lign....her går jeg i stå og tror at sitet ikke er færdigt) - Jeg kan ikke se hvordan man giver et bud!!!!!!!!

Ah.....man skal ned under folden og under reklamen, for at se det der er vigtigt......at man skal logget på for at se sælgers tlf. Man skal altså ikke give et bud på siden, men ringe til sælger, eller sende en mail?

Gik tilbage til forsiden og kiggede lidt. Man også skal være logget på, for at indrykke en annonce....helt ok, men SKAL man give tlfnr.? Kan man ikke nøjes med mailkorrespondance?

Ok..man skal altså aflevere tlfnr, uanset om man bare tilmelder sig eller ej? Hvad skal det bruges til....

....og hvorfor er det at man skal være logget ind for at byde/købe?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)