Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye design på Amino

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det nye design på Amino er virkelig topklasse!!! Dog er der et par småting, som "bør" ændres

1: Under de sidste 5 besvarede indlæg, der burde "se mere" knappen sidde i venstre side. Vi læser jo fra venstre mod højre, og ik modsat

2: Profil beskrivelserne er gemt væk. Lidt en skam, da de burde være det første man ser, når man klikker ind på en profil...

3: PB er blå igen og usynlig. Please lav den gul igen...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:36

Fashion-Seller:

Det nye design på Amino er virkelig topklasse!!! Dog er der et par småting, som "bør" ændres

1: Under de sidste 5 besvarede indlæg, der burde "se mere" knappen sidde i venstre side. Vi læser jo fra venstre mod højre, og ik modsat

2: Profil beskrivelserne er gemt væk. Lidt en skam, da de burde være det første man ser, når man klikker ind på en profil...

1. Enig. Den flytter jeg inden længe.

2. Kan godt se hvad du mener. Kigger på det, og snakker evt. med de andre herinde om det. Jeg kan ikke sige lige nu hvad der bliver ændret. Men mon ikke vi flytter lidt rundt på det.

3. Enig. Den bliver ikke lavet gul, men den bliver synliggjort. Det laver jeg ligeså snart alle små tingene er ordnet og på plads.

Tak for input Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:08

Jacob Rohde:

Fashion-Seller:

1. Enig. Den flytter jeg inden længe.

2. Kan godt se hvad du mener. Kigger på det, og snakker evt. med de andre herinde om det. Jeg kan ikke sige lige nu hvad der bliver ændret. Men mon ikke vi flytter lidt rundt på det.

3. Enig. Den bliver ikke lavet gul, men den bliver synliggjort. Det laver jeg ligeså snart alle små tingene er ordnet og på plads.

Tak for input Big Smile

SUPER Skype-BigSmile

Fandme et lækkert design mm I ellers har fået lavet... YesYesYesYesYes

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:15

Hej

jeg må tilstå at jeg ikke finder den så god på min mac og firefox... - der er den lidt rodet... men ellers er det meget godt - når jeg er på en normal computer, så der er måske lidt med Firefox der burde rettes.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:31

Danm.... jeg troede lige at jeg var gået ind på Amino Freelance / Tryk. Så jeg skrev da amino.dk i browseren igen og endte stadig det samme sted. Det var først da jeg havde lukket browseren helt og forsøgt at taste amino.dk, at det gik op for mig at jeg faktisk var landet det rigtige sted allerede første gange....

Det kan være at jeg skal være lidt mere flittig med at bruge mine briller Geeked.

Men ja, rigtig pænt layout. En tiltrængt visuel "overhaling".

/Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07

Hej Amino 

Siden vises ikke rigtigt i Google Chrome.. Logoet i toppen mangler, og alt det der før stod i højre side med privat beskeder og brugernavn ligger hulter til bulter i venstre side. Men alt fra den store reklame lige over 5 seneste indlæg og ned virker fint. 

Mikkel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:56

Er beskrivelsen på folks profiler forsvundet ifm nyt design???? Surprise

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 00:01

Det ser godt ud på både mit Opera, Firefox og Exporer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:01

Business:

Nej den gemmer sig nede i venstre hjørne... En smule skjult, og imod Thorborgs egen E-Pusher filosofi ;D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:15

Fashion-Seller:

Business:

Nej den gemmer sig nede i venstre hjørne... En smule skjult, og imod Thorborgs egen E-Pusher filosofi ;D

Nå ja.......det var da en ekstremt dårlig løsning Sad

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)