Det nye design på Amino er virkelig topklasse!!! Dog er der et par småting, som "bør" ændres 1: Under de sidste 5 besvarede indlæg, der burde "se mere" knappen sidde i venstre side. Vi læser jo fra venstre mod højre, og ik modsat 2: Profil beskrivelserne er gemt væk. Lidt en skam, da de burde være det første man ser, når man klikker ind på en profil... 3: PB er blå igen og usynlig. Please lav den gul igen... |
Fashion-Seller:Det nye design på Amino er virkelig topklasse!!! Dog er der et par småting, som "bør" ændres
1: Under de sidste 5 besvarede indlæg, der burde "se mere" knappen sidde i venstre side. Vi læser jo fra venstre mod højre, og ik modsat
2: Profil beskrivelserne er gemt væk. Lidt en skam, da de burde være det første man ser, når man klikker ind på en profil...
3: PB er blå igen og usynlig. Please lav den gul igen...
1. Enig. Den flytter jeg inden længe.
2. Kan godt se hvad du mener. Kigger på det, og snakker evt. med de andre herinde om det. Jeg kan ikke sige lige nu hvad der bliver ændret. Men mon ikke vi flytter lidt rundt på det.
3. Enig. Den bliver ikke lavet gul, men den bliver synliggjort. Det laver jeg ligeså snart alle små tingene er ordnet og på plads.
Tak for input