Der er hvid baggrund på smileys og procentbarren herover.
|
Plus billeder og crew billeder går ind over den border i har, hvilket laver huller.
Plus billeder og crew billeder går ind over den border i har, hvilket laver huller.
|
Ja det er helt korrekt. Nogle af baggrundsbillederne kan være gemt i cachen osv. Så hvis noget ser super underligt ud så prøv CTRL-F5 et par gange for at få udendom cachen. |
I burde kraftigt overveje at kigge lidt på jeres URLs på indlægs, etc. Ikke just søgemaskinevenligt, og derved tab af potentielle besøg. Kig evt. på Stackoverflow.com's URLs - de ranker ofte rigtigt højt på mange IT-relaterede emner, ikke mindst pga. deres læsevenlige URLs. |
Hej Jacob Kæft hvor er det bare et fedt design i har fået lavet hos Peter. Virkelig lækkert!!! |
Den i forvejen meget lille angivelse af dato (og årstal) for besvarelse deles på to linier ved profilnavne over en bestemt længde. I kunne måske overveje at trække hele datoen ned på linien under profilnavnet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Flot resultat generelt Jeg mener dog at de to bokse fylder for meget. Dem tror jeg hurtigt man bliver træt af at scrolle forbi. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej. Jeg kan bedst lide det gamle design. Rigtig mange knapper og f. eks logo her bliver alt for stort. Mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende - skal være mindre! Ens personlige side, hvor andre kan læse om hvem man er og inverterer til ens amino netværk bliver alt for forvirrende (for mig) . Håber i kan bruge det til noget. Mvh. Thomas De Oliveira
|
Imo er det "gamle" design mere overskueligt, men åske er det en vanesag :o) En tydeligere skillelinie mellem indlæg i en tråd, ville være meget velkommen. Fylder "toppen" mere i det nye? Jeg kan ikke engang se de første 5 indlæg, da de ikke er over folden (forsiden) - mega irriterende, når man lige skal se om der er dukket nget nyt/spændende op på forsiden. Ellers skal det nok blive fint.....men måske skulle man vente 14 dage med at spørge til designet. Så har man lige vænnet sig til det... Edit: antal besvarelser på forside stikker ud på en grim måde.....sort/stor/fed er ikke pænt og passer ikke til resten af siden imo |
Nu kan det snart være nok..... ;o)