Hej Lars
Faldt over din side i forbindelse med dit indlæg omkring at tjene penge på artikler, og vil nu give lidt inputs til den, da jeg blev ganske overrasket da jeg havde klikket på linket.
Derfor vil jeg lige give mit syn på din side og håber så at det kan inspirere dig til at præsentere indholdet bedre.
Jeg forventede en side der med designet ville prøve at sælge drømmen om den eneste ene, ligesom alle dating siderne gør. I stedet blev jeg mødt af nogle billeder der ledte mine tanker hen på en side der reklamerede for hjælp til computere. At sove foran computeren er det sidste jeg ønsker når jeg er på damejagt, online eller offline.
Jeg ser hellere nogle billeder og nogle farver der signalere: romantik, kærlighed og lykke. Sælg dine brugere drømmen om den eneste ene, og fortæl dem at du er den der kan skaffe dem ham/hende. Så er de dine trofaste små læsere.
Jeg synes også at den valgte font er ret 90'er at se på, så den ville jeg overveje at lave om til en anden.
Jeg ville nok også fjerne videoerne, så der er mere fokus på det materiale du har lavet. De er meget sjove, men det hjælper jo ikke til at lokke folk ind på de tekstfyldte sider... ydermere risikere du at en bruger kommer til at trykke to gange på en video, og derved bliver sendt over på youtube. og er man først der skal man nok finde noget at bruge tiden på.
Jeg ville også overveje at fjerne ordbogen, de fleste kender vist godt de ord der står deri, og ellers kan de måske beskrives et andet sted. Jeg tænker lidt i at få ryddet op i indholdet, så der er bedre plads til at præsentere alt det der gør din side unik. Derved kan du også bedre varme folk op til at ville prøve lykken med online dating, og dermed klikke på dine reklamelinks.
Håber at du kan bruge disse råd til noget, eller måske har du allerede tænkt på disse ting men er tilfreds med siden som den er. Jeg blev bare lidt ivrig da jeg så siden, og mente at den kunne gøres endnu bedre.