Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor sidder Aminoer altid oppe til kl ##:##

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:
For at deltage i debatten - Jeg sidder altid med amino åben.. om det er dag eller nat.. - men jeg står som regel også op kl 10-12 stykker.

Årsagen til at jeg ofte sidder oppe klokken ##:## er, at fakturering, idéudvikling og sagopfølgning lettest foregår, når jeg ikke arbejder på kundesager. Smile

Så er der også dejligt stille omkring mig, og det fremmer arbejdsomheden.

Jeg har godt nok fået nogle sjove kommentarer fra kunder, fordi de modtager mails fra mig, sendt f.eks. kl. 02:45. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:25

Fantastisk
jeg er bagne for at vi lige har fået bekræftet at iværksætter ånden lever i aminoerne, så har de sku ikke remt helt ved siden af.

og jeg kan se at de fleste kører samme rutine som mig.

Hvornår ved man at man er opslugt af ens arbejde, jo når man kigger op og TVét viser pause skærm og man ikke har opfattat at den udsendelserne sluttede, eller enu værer der kører Sex and the City... hmmmm bugger !

SÆNG , sorry seng... er lidt træt :)

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:27

Big Smile som du selv sagde her er fred, min hund feder den på sofaen fiskene leder efter mad konen og knægten sover jubiii man er sig selv

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:28

John Nielsen, Nielco IT :

Simon Elkjær:
For at deltage i debatten - Jeg sidder altid med amino åben.. om det er dag eller nat.. - men jeg står som regel også op kl 10-12 stykker.

Jeg har godt nok fået nogle sjove kommentarer fra kunder, fordi de modtager mails fra mig, sendt f.eks. kl. 02:45. Wink

ha ha den kender jeg også godt, men jeg har valgt at tage det positivt, det viser da om ikke andet lidt arangemant ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30

Ingen forstyre om aftenen og natten, så der kan arbejdes langt mere fokuseret end i dagtimerne...

Jacob Ipsen:

eller enu værer der kører Sex and the City...

Tror man skal være hunkøn for at forstå det koncept... Det er på niveau med Horton Sagaen eller nogle af de andre ualmindelig lange, og meningsløse serier. Springer man 100 afsnit over, ja så forstår man stadig handlingen, og det fortæller vel alt ;D

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:32

I stedet for at trykke send på mailbesvarelserne, så gem dem i kladden.

Send dem næste morgen - måske der lige er noget, der skal redigeres inden.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:33

Precis... hader den slags "sluk hjernen" underholdning...

nå konen skal op igen kl 6 må heller daffe i seng :)
God arbejdslyst !!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:36

Espresso:

I stedet for at trykke send på mailbesvarelserne, så gem dem i kladden.

Send dem næste morgen - måske der lige er noget, der skal redigeres inden.

Yep eller applikationerne der SKAL ude til kunden dagen efter, som bliver færdig til kl 8. om morgenen,
om man bliver ringet op kl 13 , at man har lavet en stavefejl i en overskrift hvor der skulle stå "over skredne poster" og der var kommet til at stå "over skedne poster"
(til mit forsvar det er en del år siden !!!) men stadig lidt sjov 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:48

Som du selv nævner, så er konen, ungerne og hunden gået i seng. Jeg er b menneske med stort B. Jeg har aldrig været til 7-16 jobs, da jeg førhen havde et "rigtigt" arbejde, da var det rotationsarbejde som rejsemontør, hvor jeg sugede timer til mig i 14 dage til 1 md. og tog fri i 2-4 uger efterfølgende. De sidste 4-5 år var jeg i fast rotation på den danske sektor i Nordsøen, 14 dages arbejde og 3 uger fri. Jeg stoppede da vi fik barn nummer 2, solgte huset og fik et deltidsjob sideløbende med at jeg sprang ud som selvstændig. Det er sgu livet Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 00:00

tja hvorfor sidder jeg her.....ka bare ikke få r.... lettet og komme i seng, men nu skal det altså ske!

g'nat

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)