Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Going global - hvad med betaling og fragt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle, 

Ja det er jo lidt svært at svare præcist på hvis du ikke skriver bestemte lande/regioner. Er internationalt hele verden? Oftes vil den billigste og bedste løsning for dig, mht. fragt og betalingsløsninger være en kombination af globale/verdensomspændende leverandører og lokale leverandører. De lokale leverandører vil selvfølgelig kræve en del tid at få etableret et samarbejde med så derfor vil en opstart med de billigste globale leverandører nok være bedst for dig. 

Mht. betalinger og leverandører hertil (som er det jeg arbejder med), er det afhængigt af hvor mange af de "indenlandske" betalingsformer du ønsker at modtage i de enkelte lande/regioner - her vil du udelukkende kunne bruge en lokal leverandør. Du kan dog derudover så også sagtens have en global leverandør, som f.eks. Paypal eller andre, som igen vil være nemmere at starte ud med og komme hurtigt i gang. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:12

Nu er det ikke for at være lyseslukker, men jeg har svært ved at se hvordan en webshop som din skal kunne overleve i udlandet, medmindre du har virkelig unikke produkter og eksklusivaftaler. Kan du sælge produkterne billigere og levere dem hurtigere, end dine globale konkurrenter?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:26

Hejsa,

der er skam ingen der er lyseslukkere - jeg har nok bare ikke forklaret mig helt.

Ja, jeg har en del produkter som i europa indenfor emnet ikke forhandles ret mange steder - hvis ikke at sige at jeg er eneforhandler. Jeg har en del kunder fra sverige og norge - og kunder som gerne vil handle men som kommer fra andre steder i europa. Derfor arbejder jeg fremad med en engelsk sproget, svensksproget og dansk sproget shop del - tysk kommer nok på hen af vejen lige som svensk også vil tage en del tid.

Det handler vel lige så meget om at åbne sin forretning for mere end kun lille danmark. I 2010 er vi jo på et globalt marked hvor rigtig mange e-handler.

Reelt set ved jeg ikke hvor stort omfanget af internationale handler vil blive, men jeg vil helt sikkert også give folk udenfor danmark mulighed for at handle hos mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:23

Hej Michelle, 

Jeg syntes at det er den helt rigtige vej at du går. I dag kan man ikke se sit marked som et (lille) land. Sprogdelen med tekster til din hjemmeside kan du sagtens få hjælp til. Prøv evt. at høre herinde på forummet eller søg på Denker Media. De er rimelig billige og rigtig gode. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:16

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:26

Hej Michelle

Jeg kan leverer over hele verdenen, dog er jeg ret dyre på små forsendelser altså ting under 10 kg bl.a.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)