Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Going global - hvad med betaling og fragt?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg går og brygger på noget. Vi er ved at lave det nye uniquelady.dk så det både bliver dansk og internationalt. Men så stødte jeg på tanken idag - hvad gør i der er internationale ang. fragt og betalingskort?

Køber i PBS - eller hvordan er erfaringerne med paypal til en opstart? Det er just blot en tanke - der er ingen beslutning taget på området endnu overhovedet.

Hvad med fragt? - Postdanmark er just voldsomt dyre, hvem bruger i til forsendelser for at konkurrere?

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:57

Hej,

mht. til fragt er der jo ihvertfal: dpd, ups, og mange flere. prøv at google international fragt.

Mht. til betaling er paypal ok, men f.eks i tyskland er der et betalingskort på lige med dankortet herhjemme som næsten alle bruger (kan ikke huske hvad det hedder, men det er vist nævnt i thorborgs e-pusher), og der vil helt sikkert være ligende i flere andre lande. 

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:58

Michelle:
Hvad med fragt? - Postdanmark er just voldsomt dyre, hvem bruger i til forsendelser for at konkurrere?

Sidder med samme udfordring, men der er nogen her på Amino der kan arrangere forsendelse via Tysklan, som er ekstremt billigt i forhold til PD:

Prøv at kontakt Paypal som de fleste i udlandet har konto hos og få forudgodkendt din hjemmeside.

MEN vær påpasselig, da der kan være en del svindel med så dyre produkter som du har, men tag en snak med Paypal om det. Måske det skal ske ved bankoverførsel når det er over et vist beløb, og for nogle af dine artiklers vedkommende er det jo ikke ligefrem impulskøb, går jeg ud fra.

God vind

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Michelle:

Hej alle aminoer,

Jeg går og brygger på noget. Vi er ved at lave det nye uniquelady.dk så det både bliver dansk og internationalt. Men så stødte jeg på tanken idag - hvad gør i der er internationale ang. fragt og betalingskort?

Køber i PBS - eller hvordan er erfaringerne med paypal til en opstart? Det er just blot en tanke - der er ingen beslutning taget på området endnu overhovedet.

Hej

Jeg vil anbefale en PBS-løsning, idet du herved kan modtage de fleste kreditkort på en sikker måde. denne løsning kan også kombineres med PayPal.

M.h.t. fragt er det et spørgsmål om at få udformet en aftale med en af de store, som kan skrues sammen med mængden og rabatter, således det bliver billigere ved flere forsendelser i en given periode. Du skal have fat i et af internationale, som allerede er nævnt i tråden.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:16

Michelle:

Paypal er meget anvendt i resten af EU, måske på grund af Ebays tilstedeværelse i disse lande. Men du skal være mere konkret med hvilket lande du satser på, før du kan få et brugbart svar...

Michelle:

Kontakt vores dyreven herinde... Finder lige et link...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:17

mortenfa:

Mht. til betaling er paypal ok, men f.eks i tyskland er der et betalingskort på lige med dankortet herhjemme som næsten alle bruger (kan ikke huske hvad det hedder, men det er vist nævnt i thorborgs e-pusher), og der vil helt sikkert være ligende i flere andre lande. 

Det hedder Maestro card... Men meget få handler med det online!!!

I DE er efterkrav, bankoverførsel eller Paypal nogle af de vigtigste betalingsformer!

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:21

alt efter hvilken type fragt i søger kan jeg måske hjælpe jer. Men det er mest på de tunge forsendelser jeg kan konkurrer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:11

Har valgt at benytte paypal´s betalingskort det er nemt og simpelt også ved hvad man udgifterne er..  Udover det så er det jo en god og billig måde at starte med til man eksempelvis betaler mere i gebyr til Paypal end det ville koste med en betalingsgateway og adgang til PBS, alt efter hvordan ens omsætning er kan det de første måneder jo hurtig være en billigere løsning og bliver det dyrer kan man jo skifte over til PBS senere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:18

Hej Michelle,

CS Logistics vil meget gerne byde ind på dine transporter.

Venligst kontakt os på ki@cslogistics.dk eller 27834402, såfremt  det fortsat har din interesse.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)