I forbindelse med oprettelse af Holding selskab og driftsselskab, søger jeg en revisor til den årlige revision i Holding selskabet. Driftsselskabet stiftes med fravalg af revision, men derfor kan det godt være at jeg senere beslutter mig for at få gennemgået årsregnskabet. Jeg forventer at benytte e-conomic som regnskabsprogram og scanne samtlige bilag ind i deres system. Da jeg ikke har nogen mulighed for at vurdere en revisors kompetencer ud fra en google søgning, håber jeg at I kan hjælpe mig med nogle potentielle revisorer, som jeg til at starte med kan tage en uforpligtende snak med. Selskaberne stiftes i Århus kommune men jeg er ikke umiddelbart geografisk begrænset i min revisor søgning! Kort og godt - Kan I anbefale en dygtig og proaktiv autoriseret revisor der er tillidsfuld og kan spare mig for en masse frustrationer? |
Jeg har lige læst dit ønske om at finde en tillidsfuld revisor.
Jeg er partner i et revisionskontor med 15 medarbejdere på Sjælland. Vi er ikke en af de store kæder, men prøver at være et seriøst firma, som hjælper en række af de kunder, som ikke ønsker at være hos de store kæder, både på grund af pris og på grund af de måske der føler sig overset.
Hvis du ønsker et tilbud fra os, er du velkommen til at skrive til mig på kenneth@multi-revision.dk, så kan vi evt. tage en snak om nogle af de ting der evt. skal løses.
God dag.