Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere Brugere

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har nu haft min side www.webmasterdebat.dk i 21 dage og der er kun blevet oprettet 14 brugere på de dage. Dette synes jeg ikke er særlig godt når man tænker på der har været 250 absolut unikke besøgende forbi siden.

Så derfor tænkte jeg om i havde en god ide til hvordan jeg får de besøgende til at oprette sig og deltage aktivt i debatten.

Jeg er super glad for dem som har oprettet sig da de er meget aktive og skriver mange indlæg,
men det ville selvfølgelig være rart med endnu flere brugere, hvad kan jeg gøre?

www.webmasterdebat.dk 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:24

Tråde som alle kan deltage i, er altid et hit og tit noget der lige gør at folk beslutter sig for at deltage i debatten.

Kan være alt mellem himmel og jord, så længe alle kan deltage i den.

Det er feks. altid en tråd der kan vække selv de lidt afholdende brugere til lige at lave et post.

På mit spillemaskine forum er det feks. Top 5 tråd over spil, min samling / sidste indkøb tråde, tråde om spil osv. fra gamle dage, i disse tråde kan alle deltage med noget, uanset hvilken spil osv. de foretrækker og husker fra deres barndom, og nye brugere følger lystigt med i disse tråde, og nogle kommer måske lige i tanke om det er jo netop de titler de selv spillede som barn, og vælger da lige at deltage i debatten med disse oplysninger også.

At starte et forum op er altid svært, specielt hvis det virker lidt tomt, men selvom det måske virker lidt tomt, så deltager folk gerne hvis det faktisk er noget de har interesse i, og de få brugere der ellers er er aktive.

Det er jo sjovere med et forum med 20 aktive deltagere, end et forum med 200 passive deltagere.

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:31

Hej Gustav

Super ide og jeg vil sige den ligger lige til højrebenet.

Find ud af hvor webmaster-menneskerne befinder sig og kør nogen attraktive banner-reklamer.
Så hvor befinder en webmaster sig?
Er det ikke edbeksperten.dk det hedder? html.dk? alle disse "typer sider" må der være masser af guf på. 
Du bliver nødt til at invisterer - men jeg tror din hit rate på banner reklamerne kommer til at sparke r..

:-)

Hvordan skal du selv tjene penge?

Partner @ The Social Agency 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

En blog opad siden , hvor der skrives nyheder ud kan hjælpe , den skal være på domænet det giver bedste ,

tilmeld blog denne rss til din amino.dk profil og et par andre rss - feed portaler så nyheden om din side kommer ud .

—————- Tilmeld RSS feeds —————-

www.Feed4me.dk Direkte
www.RSSland.dk Direkte
www.overskrift.dk Nofollow
www.BlogBot.dk Nofollowem her

skriv til venner og familie at de skal oprette sig

forsætte det gode arbejde , det er hårdt vedvarende arbejde der giver til sidste bonus , det vil gå mere end et par måneders hårdt arbejde at få succes.

Held og lykke med projektet det ser godt udSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 21:42

Hmm hej stenderup tak for din positive feedback

Tror nu ikke et forum som eksperten vil have at jeg køre banner reklamer på deres side, da de et eller andet sted er mine konkurranter, men måske er html.dk og sider hvor der ikke er et forum spændende at undersøge.

Med hensyn til indtjening så er jeg lige glad med det i starten, mit hovedmål er bare at få en fed side op og køre som kan være til glæde for alle.
Jeg har dog et banner eller to på siden, men de har ikke givet noget ind til videre 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:35

måske din målgruppe er at finde på disse sites? 

www.tweak.dk

www.hol.dk

www.eksperten.dk

www.tweakup.dk/

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 20:04

Jo men de fleste af de sider du henviser til hvor du mener min målgruppe ligger har jo allerede et forum

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 20:16
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:31

gustav1994:

#Mikael christiansen

J
eg har da en blog på siden, er den ikke god nok eller skal jeg oprette en wordpress?

Undskyld havde overset at du havde en blog , der er også rss på denne blog så folk kan følge med i nyheder , hvad der sker på din siden , hvis de downloader , din rss til deres computer.

Faktisk en god side du har fået lavet , godt gåetSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:32

Du har en lille fejl i bunden af dit site, (webmasterdebat)  jeg tror det er en euroads som ikke vises rigtigt!

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)