Hej jeg har et lille firma der laver kasse løsninger, i den forbindelse har jeg lavet en del små moduler til online regnskabssystemet e-conomic.
går med tanker om at lave en lille samling af e-conomic moduler, i den forbindelse ville jeg høre om der er nogen af jer Aminoer der bruger e-conomic og hvilke moduler i står og mangler i hverdagen
jeg har ellerede følgende i gang eller på tegne brættet ;) - Kasseintegration(den gav sig selv ;)) - Produkt pris label print - Lager optælling - Ordre optagelse/ fakturering i marken(til f.eks at kunne gå med PDA og scanne vare, og føre dem over senere)
Hvis i har indput , forslag , eller der er noget i står og mangler så sig til :) vi kan altid finde en Amino pris, når vi kommer der til !! ;)
Et bankafstemningsprogram der virker og kan huske hvilke transkaktioner der er afstemt med hvilke.
Og mulighed for at afstemme på andet end beløb - også på tekst :)
Og så vil jeg gerne høre om dit e-conomic kasseapparat er noget værd hvis man har brug for at lageret bliver nedskrevet. For mig bekendt kan API ikke lave lagerreguleringer... Skal den så importere proforma kreditorfakturaer for at nedskrive lageret? Eller evt. proforma-omvendte-debitor-fakturaer :)?
jeg går det jeg samler produkterne pr dagsopgørelse, så jeg får dem ind pr dag, på den måde kommer dagsopgørelse , Finans , og differ til at få samme Billags nummer og gør det lettererfor revisoren at afstemme data :)