Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haiti reklame Balloner til kun 1999,95 kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 9 person

Hej derude.

Vi hos www.ballonnord.dk vil gerne gøre noget godt, for ofrene i Haiti derfor laver vi dette tilbud !

1000 Reklame balloner , med 1 tryk, 1 farve, 1 side

1000 Ballon pinde !

TIL KUN 1999,95 DKR. eks. moms. & forsendelse.

Vi lader dette tilbud køre frem til søndag d. 24. Januar - ved hver ordre smider vi 150 kr. vidre til ofrene i Haiti.

Så nu har i mulighed for at få lidt ny reklame lir´ til butikken, plus i støtter et godt formål !

Med Venlig Hilsen
Thomas Lund

www.ballonnord.dk

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Hej Thomas

Dit tilbud er som sådan fin nok, desværre går min galle lige ud over dig denne gang alligevel.

Jeg bryder mig personligt ikke om at i forsøger at tjene penge på andres sorg, og det er netop hvad i gør i øger omsætningen får godt nok et laverer DB, men der kommer stadigvæk nye kunder og ordre i kassen. Fordi nogen vil vælge jer pga. i støtter ofrene lige i denne tid. Men gør i det normalt? Smider i normalt 150 kroner videre til nødhjælp? Sikkert ikke og derfor er det her bare et PR fremstød, hvilket jeg ikke syntes er okay. Det er synd for ofrene de skal udnyttes for at virksomheder kan tjene ekstra og så sender de så ja 150 kroner afsted ud af dem kommer måske 10 kroner frem.

Men i skal have held og lykke med salget uanset hvad, og denne tekst kunne lige så godt være skrevet til andre mennesker, men nu faldt jeg lige over dig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TrylleThomas (og jer andre Smile),

Jeg synes personligt, at det er glimrende, at du donerer 150,- kr for hver handel til nødhjælp.

Ingen af dem, som har kritiseret dig for din velgørenhed, har sandsynligvis det mindste kendskab til hvor stor en procentdel de 150,- kr er af din normale avance.

Et tænkt eksempel:

Har du normalt en avance på kr. 300,- pr ballon-pakke til kr. 1.999,95 ,og du donerer kr. 150 er det jo altså halvdelen af din avance.

Ethvert bidrag til nødhjælp - stor eller småt - er i min verden et PLUS.

Så thumbs up herfra Yes .

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas

Held og lykke med salget, og håber der kommer nogle kr. ud af det både til dig, og ofrene.

Ikke tag det så tungt at der desværre altid er nogle her på Amino,som ved bedre end alle os andre, og føler de skal være overdommere.

Fin dag til dig.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da nemmere og bedre for miljøet at sende en sms og donere 150,00

Send sms KATASTROFE til 1277 så donerer du 150,00 + alm. trafiktakst.

Og så er det minimalt med CO2 udslip

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)