Hej derude.Vi hos www.ballonnord.dk vil gerne gøre noget godt, for ofrene i Haiti derfor laver vi dette tilbud ! 1000 Reklame balloner , med 1 tryk, 1 farve, 1 side 1000 Ballon pinde ! TIL KUN 1999,95 DKR. eks. moms. & forsendelse. Vi lader dette tilbud køre frem til søndag d. 24. Januar - ved hver ordre smider vi 150 kr. vidre til ofrene i Haiti. Så nu har i mulighed for at få lidt ny reklame lir´ til butikken, plus i støtter et godt formål !
Med Venlig Hilsen |
Hej Thomas
Dit tilbud er som sådan fin nok, desværre går min galle lige ud over dig denne gang alligevel.
Jeg bryder mig personligt ikke om at i forsøger at tjene penge på andres sorg, og det er netop hvad i gør i øger omsætningen får godt nok et laverer DB, men der kommer stadigvæk nye kunder og ordre i kassen. Fordi nogen vil vælge jer pga. i støtter ofrene lige i denne tid. Men gør i det normalt? Smider i normalt 150 kroner videre til nødhjælp? Sikkert ikke og derfor er det her bare et PR fremstød, hvilket jeg ikke syntes er okay. Det er synd for ofrene de skal udnyttes for at virksomheder kan tjene ekstra og så sender de så ja 150 kroner afsted ud af dem kommer måske 10 kroner frem.
Men i skal have held og lykke med salget uanset hvad, og denne tekst kunne lige så godt være skrevet til andre mennesker, men nu faldt jeg lige over dig.
Bliv gratis medlem