Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis overtagelse af produkt - høj avance / ingen konkurrence

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Som jeg tidligere har skrevet om, så har vi valgt at skære ind til benet og drive vores site www.aaimport.dk udelukkende som et niche site dedikeret til Skandinaviens Bedste Udvalg af Elektriske Løbehjul

Det betyder at vi skal finde nogen der vil overtage al vores salg af vores E-Skate Elektriske Skateboards 

De er mega fede at køre på. Der er en super kraftig acceleration, og en ret imponerende maks topfart. Her er lidt specifikationer:

- Motor op til 800watt
- Hastighed: op til 32 km/2
- Trådløs fjernbetjening til styring af farten
- 3 hastighedsinstillinger.

Vi vil gerne hjælpe vores medaminoer, så vi har (synes vi selv) et fantastisk tilbud, til den der melder sig først på banen. Du kan GRATIS overtage al salg og distribution af disse skateboards. Med i aftalen følger bl.a.

1. Leverandørkontakt
  2. Tårnhøje avancer: 50-70% (ved andre mærker af samme kvalitet får du kun 20-30% avance)
  3. Ingen konkurrence
  4. Mulighed for engrossalg
  5. Logo
  6. Eget mærke at brande

Der er os bekendt ikke nogen konkurrence på markedet, bortset fra et par forhandlere der sælger el-skateboards til børn. Men da vores er til voksne, så kan det ikke rigtigt sammenlignes.

Vi har fået et par forespørgsler fra folk der gerne vil forhandle disse skateboards, og med en avance på 70% så er det helt sikkert noget jeg synes du skal gå videre med hvis du vil overtage. Der kan tjenes rigtig mange penge hvis du får disse skateboards ud hos forhandlere!

Herudover så har vi faktisk også haft forespørgsler fra folk der gerne ville hyre os til events, så her er endnu en forretningsmulighed!

Pt. har vi 4 elektriske skateboards tilbage som du kan få med til indkøbspris hvis det ønskes. Kontakt mig via PM herinde eller ring på 70 21 29 29 hvis du gerne vil vide mere, og hvis du er interesseret i at overtage.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:31

Hej morten

den vil jeg gerne slå til på booker@forum.dk så kan vi aftale købet f dine boards med det samme :-)

Mvh Lars

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:39

Jeg melder mig også lige på banen til overtagelse

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:48

Hej igen

Jeg er sådan set ligeglad med hvem der overtager. Det er efter "først til mølle" princippet, men vi vil selvfølgelig foretrække en der samtidig overtager de sidste 4 skateboards vi har, da vi gerne vil have det ud af verden.

Lars har allerede meldt sig på banen og tilkendegivet at han også er interesseret i at overtage de resterende 4 skateboards. Hører jeg ikke fra Lars snarest, så står det sig frit for hvem som helst at ringe og aftale et tidspunkt for overtagelse.

Jeg kan træffes på tlf.: 70 21 29 29

Hilsen Morten

p.s. anskaffelsesprisen for de resterende 4  skateboards er 5835 ex moms.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:14

Hej

Lars der meldte sig på banen til GRATIS overtagelse af vores elektriske skateboards er hoppe fra grundet manglende tid.

Det betyder at ballet stadig er åbent, så den første der melder sig klar overtager denne fantastiske mulighed for at gøre en god forretning.

Skriv hvis der er nogen spørgsmål, eller hvis du er interesseret.

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 08:53
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59

Du må meget gerne kontakte mig på rasmus.tk@hotmail.com hvis det bliver muligt :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:49

Hej Morten & Rasmus

Så har i fået en email :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:16

Hej Morten

Gælder dit tilbud stadig, eller er jeg for sent ude ? 

Mvh. Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:37

Hej igen

Ret overraskende, er der endnu ingen der har slået til på hvad jeg ellers ville kalde et FANTASTISK tilbud.

Nu giver vi det lige én sidste chance.

Det skal så lige siges at vi herefter dumper priserne på de sidste med 50%, men stadig tjener penge Big Smile

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)