Hej Aminoer. Som jeg tidligere har skrevet om, så har vi valgt at skære ind til benet og drive vores site www.aaimport.dk udelukkende som et niche site dedikeret til Skandinaviens Bedste Udvalg af Elektriske Løbehjul Det betyder at vi skal finde nogen der vil overtage al vores salg af vores E-Skate Elektriske Skateboards
De er mega fede at køre på. Der er en super kraftig acceleration, og en ret imponerende maks topfart. Her er lidt specifikationer: - Motor op til 800watt Vi vil gerne hjælpe vores medaminoer, så vi har (synes vi selv) et fantastisk tilbud, til den der melder sig først på banen. Du kan GRATIS overtage al salg og distribution af disse skateboards. Med i aftalen følger bl.a.
Der er os bekendt ikke nogen konkurrence på markedet, bortset fra et par forhandlere der sælger el-skateboards til børn. Men da vores er til voksne, så kan det ikke rigtigt sammenlignes. Vi har fået et par forespørgsler fra folk der gerne vil forhandle disse skateboards, og med en avance på 70% så er det helt sikkert noget jeg synes du skal gå videre med hvis du vil overtage. Der kan tjenes rigtig mange penge hvis du får disse skateboards ud hos forhandlere! Herudover så har vi faktisk også haft forespørgsler fra folk der gerne ville hyre os til events, så her er endnu en forretningsmulighed! Pt. har vi 4 elektriske skateboards tilbage som du kan få med til indkøbspris hvis det ønskes. Kontakt mig via PM herinde eller ring på 70 21 29 29 hvis du gerne vil vide mere, og hvis du er interesseret i at overtage. Med venlig hilsen Morten Andersen
|
Hej morten
den vil jeg gerne slå til på booker@forum.dk så kan vi aftale købet f dine boards med det samme :-)
Mvh Lars