Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

advanceret adwords hjælp søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har et par spørgsmål som måske kan få mig til at forstå adwords lidt bedre.

som de fleste ved så er der muligheden for at benytte " " og [ ] men hvordan skal man bruge dem, og hvilken effekt har det.

 

jeg ved godt hvad de gør som sådan, men.....

 

hvis jeg nu vælger at tilføje

[how to use adwords special signs in setup]

så vil jeg kun komme frem hvis der er nogen der skriver præcis dette. ingen tvivl om det er longtail eller hvad i kalder det. Ideen er vel at man med meget præcise sætninger kan få billig trafik.

men hvis der nu er en der bare har tilføjet ordet adwords så vil han jo også komme frem. Han betaler sikkert mange penge for det ord, og det er her jeg bliver i tvivl om hvordan det virker.

vil jeg komme øverst fordi mit passer helt, eller vil han fordi han betaler meget for det enkelte ord.

generelt savner jeg bare noget information om hvordan man bedst muligt udnytter lange præcise sætninger i stort antal.

 

 

 


Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Von Münchhausen.

Som nævnt vil en person, der annoncerer på AdWords uden anførselstegn også blive vist i dit eksempel, så det er ikke her gevinsten er.

Du bruger "" og [] til at segmentere de forskellige typer søgninger.

Du kan for øvrigt anvende vores Keyword-booster til formålet.

Herved bliver det mere klart, hvordan de forskellge typer søgninger performer, hvilken CTR, konverteringer m.m. er der på de enkelte søgeordstyper.

Du kan så bruge informationen til at "læse" se søgendes behov og  til at byde forskelligt på de forskellige søgeordstyper, så du har bedst mulig ROI uanset hvilken type der er tale om.

Venlig hilsen,

Christian

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, det hjalp en del.


Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan huske hvad du skal sætte rundt om af tegn, kan du når du vil redigere et søgeord vælge "eksakte søgeord" i stedet for "fleksible". Du jagter "long tail". Dvs jo flere ord og jo mere præcis du kan ramme de søgeord dine kunder vil vælge - jo større chanche for salg og jo lavere konkurrence er der om ordene.

eks: indenfor telte.

De fleste vil måske købe ordet "messetelt".

Men kan du vælge ordet "køb messetelt" så ved du, at når kunderne skriver disse ord er de helt sikkert nok i markedet for at købe et messetelt.

Giver det mening?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)