har et par spørgsmål som måske kan få mig til at forstå adwords lidt bedre. som de fleste ved så er der muligheden for at benytte " " og [ ] men hvordan skal man bruge dem, og hvilken effekt har det.
jeg ved godt hvad de gør som sådan, men.....
hvis jeg nu vælger at tilføje [how to use adwords special signs in setup] så vil jeg kun komme frem hvis der er nogen der skriver præcis dette. ingen tvivl om det er longtail eller hvad i kalder det. Ideen er vel at man med meget præcise sætninger kan få billig trafik. men hvis der nu er en der bare har tilføjet ordet adwords så vil han jo også komme frem. Han betaler sikkert mange penge for det ord, og det er her jeg bliver i tvivl om hvordan det virker. vil jeg komme øverst fordi mit passer helt, eller vil han fordi han betaler meget for det enkelte ord. generelt savner jeg bare noget information om hvordan man bedst muligt udnytter lange præcise sætninger i stort antal.
|
Hej Von Münchhausen.
Som nævnt vil en person, der annoncerer på AdWords uden anførselstegn også blive vist i dit eksempel, så det er ikke her gevinsten er.
Du bruger "" og [] til at segmentere de forskellige typer søgninger.
Du kan for øvrigt anvende vores Keyword-booster til formålet.
Herved bliver det mere klart, hvordan de forskellge typer søgninger performer, hvilken CTR, konverteringer m.m. er der på de enkelte søgeordstyper.
Du kan så bruge informationen til at "læse" se søgendes behov og til at byde forskelligt på de forskellige søgeordstyper, så du har bedst mulig ROI uanset hvilken type der er tale om.
Venlig hilsen,
Christian