Så nu vil jeg prøve at eftersætte min drøm.
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om projektet og vis der er nogle som har nogle gode råd til mig vil jeg meget gerne tage imod alle dem i kan komme med.
Hej Casper,
Det er kanon du har den drøm, men pladeproducer er ikke noget man bliver fordi man ønsker det eller drømmer om det, og det er sjældent at dem der alligevel træder ud i det nogensinde bliver til noget.
Du skal ikke forstå mit indlæg negativt, men jeg håber du forstår at der er flere der bliver jagerpiloter end succesrige producere hvert år.
Men du kan stille dig selv disse spørgsmål:
1. Er du villig til at leve af ingenting i 10 år
2. Er du villigt til at tage chancen for du aldrig bliver til noget?
3. Hvilke 5 numre er de bedst producerede i 2005-2009 ved du det? og kan begrunde det?
4. Spiller du instrumenter?
5. Kan du synge - eller ved du noget om sang?
6. Er en snerre en andet end en harefælde?
7. Hvilket program giver de bedste redigeringsmuligheder?
osv osv osv osv osv
Men man kan også spørge: Hvor mange gange er dit sidste nummer du har produceret blevet afspillet på Youtube?
Så tænker du måske...øhh hvad snakker han om ham Lagersalg, for jeg skriver jo jeg gerne vil være producer, ikke at jeg er det... Men du skal forstå det derhen, at hvis ikke du er startet med at lave musik endnu, så forbliver det nok kun en drøm, for dem der i dag har succes, de gik i gang den dag de fik tanken og fik det ikke ud af hovedet efter...
Der er en grund til at Mikkel deMib stadig er mikrofon "fanatiker" selvom har givetvis lever af SEO 
Når det så er sagt, så er der intet (næsten) federe end god lyd og gode produktioner.