Hejsa. Jeg står i den heldige situation at jeg kan tilbyde min arbejdskraft gratis mod at jeg kommer ind under det som er kaldet "Virksomheds praktik" indtil sommerferien. Jeg starter nemlig på uddannelse i August og søger derfor en virksomhed eller lign. Der ikke ville have noget imod at have mig gående, da jeg hellere vil bo på gaden end at sidde i et uinspirerende miljø i et af jobcenterets kursus afdelinger. Mine evner ligger i edb, hardware, software og alm vedligeholdelse. Derudover er photoshop og hjemmesider noget som jeg har beskæftiget mig med de seneste 8 år på fritidsplan - Har i det senere stykke tid arbejdet mere med dette, på et mere professionelt plan. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget hvis mine evner skal bruges på det område i din virksomhed. Har tidligere arbejdet med b2b salg indenfor telemarketing og skaffet mig en del erfaring på det område gennem mit eget hobby aktiv også. Jeg er ikke bange for at tage fat heller, og kan du tilbyde fysisk arbejde er jeg bestemt interesseret også. Er du interesseret er du velkommen til at skrive et indlæg, eller sende en privatbesked. Jeg befinder mig i Vestsjælland, så område deromkring vil være optimalt. Dog er jeg ikke begrænset og resten af sjælland har også interesse. Der er ingen omkostninger for dig/jer overhovedet Mvh. Mic |
Jeg unskylder for det hurtige bump, men vil satse på torsdagens eftermiddags trafik da vi rammer weekenden fra imorgen.