Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds praktik - Kan du bruge gratis arbejdskraft?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg står i den heldige situation at jeg kan tilbyde min arbejdskraft gratis mod at jeg kommer ind under det som er kaldet "Virksomheds praktik" indtil sommerferien. Jeg starter nemlig på uddannelse i August og søger derfor en virksomhed eller lign. Der ikke ville have noget imod at have mig gående, da jeg hellere vil bo på gaden end at sidde i et uinspirerende miljø i et af jobcenterets kursus afdelinger.

Mine evner ligger i edb, hardware, software og alm vedligeholdelse. Derudover er photoshop og hjemmesider noget som jeg har beskæftiget mig med de seneste 8 år på fritidsplan - Har i det senere stykke tid arbejdet mere med dette, på et mere professionelt plan. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget hvis mine evner skal bruges på det område i din virksomhed.

Har tidligere arbejdet med b2b salg indenfor telemarketing og skaffet mig en del erfaring på det område gennem mit eget hobby aktiv også.

Jeg er ikke bange for at tage fat heller, og kan du tilbyde fysisk arbejde er jeg bestemt interesseret også.

Er du interesseret er du velkommen til at skrive et indlæg, eller sende en privatbesked.

Jeg befinder mig i Vestsjælland, så område deromkring vil være optimalt. Dog er jeg ikke begrænset og resten af sjælland har også interesse.

Der er ingen omkostninger for dig/jer overhovedet

Mvh. Mic

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:32

Jeg unskylder for det hurtige bump, men vil satse på torsdagens eftermiddags trafik da vi rammer weekenden fra imorgen.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:02

Evt. interesseret i at lave lidt tømrerarbejde / arbejdsmand.. ?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:46

Hejsa.

Det kunne da være en mulighed. Vil ihvertfald gerne høre mere - Send gerne en privatbesked eller en mail adresse :)

Er der andre som har nogle tilbud modtager jeg dem gerne med kyshånd!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 01:11

Hej Mic

Har du en email jeg kan kontakte dig på?
Jeg kan tilbyde dig en alsidig praktikplads, hvor du både vil kunne arbejde med websites, telefonisk/udkørende salg, fysisk arbejde mv.

Kontakt mig gerne på email eller anden vis, så vi kan tage en dialog om mulighederne.

Mit firma ligger dog i Faxe  (og delvist Karlslunde), men måske kunne der findes en løsning på det.

Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:14

Hej.

Jeg har formentlig et perfekt match til dig, men det er nok nemmere at snakke sammen i telefonen.

Vi holder til i Gislinge.

Hilsen Iben.  Telefon: 51557151 mail: in@kenbotrading.dk

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:17

Hej

Har muligvis noget du kan bruge. Smider dig lige en pm :)

vh.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:53

Har sendt en PB

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:10

Svar afsendt :)

Modtager stadig gerne tilbud!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:41

Mangler stadig det helt rigtige tilbud. Takker mange gange for dem der er modtaget og enkelte vil blive taget til videre overvejelse.

God søndag til alle!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)