Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.shoop.nu

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot og enkel side...

Det er godt nok billigt - det kunne være man skulle overveje tilbuddet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

Ahh... Tak, Mikael. Det lyder meget logisk nu du siger det. Jeg vil lige sætte mig lidt nærmere ind i det og få det ordnet.

Og Thomas, tak for det. Jeg kan godt se, hvor du vil hen. Jeg sletter de smileys jeg kan finde på siden Smile

Rasmus og Claus: Tusind tak. Tro det eller ej, men det er lidt svært, at overbevise folk om at de skal bruge en ny type webshop, så jeg er rigtig glad for at høre jeres positive feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

Ahh... Tak, Mikael. Det lyder meget logisk nu du siger det. Jeg vil lige sætte mig lidt nærmere ind i det og få det ordnet.

Og Thomas, tak for det. Jeg kan godt se, hvor du vil hen. Jeg sletter de smileys jeg kan finde på siden Smile

Rasmus og Claus: Tusind tak. Tro det eller ej, men det er lidt svært, at overbevise folk om at de skal bruge en ny type webshop, så jeg er rigtig glad for at høre jeres positive feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:38

Hej

Nu er jeg ikke ekspert i hjemmesider eller webshops, men jeg har været inde for at finde ud af, hvad dette her egentlig handlede om.

Jeg synes hjemmesiden er lettilgængelig og letforståelig uden alt for meget "støj" i form af blinkende bannerreklamer og lignende. Rolig og velovervejet hjemmeside, som jeg i givet fald vil henvise til, hvis der skulle være interesserede i webshop og lignende.

Original og interessant er nøgleorden efter min opfattelse Yes Jeg kan tilslutte mig, at et godt udgangspunkt er mindst halvdelen af en succes, så held og lykke med projektet Big Smile

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:05

Hej Maria.

Skriver også lige et hurtigt indlæg til dig herinde, efter jeg netop har prøvet at lave en demo shop. Først og fremmest ros for selve demo-delene, meget smart at man selv kan oprette en Shoop og få aktiveringen via sms Smile

• Syntes i fra start skal have valgt temaet Crafty Cart 1.0.7 - det ser helt klart mest lækkert ud. Dog er navigationen på den dårlig, sørg blandt andet for at der ude til venstre KUN er produktkategorier, og så kunne i evt. oprette et par testprodukter og kategorier på forhånd. Demoen er vigtig, det er den folk vil vurdere produktet ud fra.
  • I dine Shoops generelt, skal du tænke mere på bestillingsflowet, det er vigtigt at dette er let og overskueligt at komme igennem. Så blandt andet på en af dine referencer, at man forholdsvist tydeligt blev opfordret til at "tømme kurven", der kom jeg selv til at klikke i stedet for at bestille. Husk også at tekst links oftest bliver usynlige, så lav knapper i stedet for. Umiddelbart detaljer, men det har helt klar en betydning for hvor mange handlende der kommer igennem. 
  • Overvej at få ændret den standard /wp-login startside. Der findes et plugin til at ændre den, det vil jo være noget federe hvis der stod Shoop i stedet for at i reklamerer for Wordpress
  • Sæt prisen på Shoop til 99 kr. per måned ekskl. moms, dette vil virke en del bedre end at skrive en pris med moms inkluderet - går også ud fra at hovedparten af kunderne vil være momsregistreret (og resten forstår tankegangen med moms).
  • Begræns eventuelt antallet af sider, da der på nuværende tidspunkt er rigtig mange undersider. Specielt menupunktet WebShoop kan være uoverskueligt, så overvej en opsamlingsside som er lækkert sat op og kommer ind på det vigtige ting (og selvf. opfordrer til en bestilling). 
  • Lav en formular på denne side; http://www.shoop.nu/konkurrence/ så folk ikke skal til at sende en mail, dette vil give en del flere tilmeldinger.
  • Få en mere tydelig kontakt på siden, og gerne et telefonnummer. Dette er tryghedsskabende, og derudover ville en del ud fra de nuværende hjemmeside typisk have et par spørgsmål, som jo er jeres job at besvare. Kunne umiddelbart heller ikke finde jeres cvr-nummer.

Det var lige et par ting jeg fandt over da jeg kiggede forbi, men tror helt sikkert du kan få konverteret nogle af de mindre kunder, som ønsker at komme hurtigt og let i gang med at sælge på nettet. Rock on!

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tonny: Tak for rosen! Og man behøver skam ikke være ekspert for at give feedback - Det er jo netop ikke-eksperter vi specielt gerne vil henvende os til :)

Jesper: Tak for en masse gode punkter. Jeg vil gå dem alle igennem snart. Grunden til at vi ikke har telefonnummer er fordi det simpelthen bliver for dyrt med den lave ydelse. Vi vil selvfølgelig gerne hjælpe alle, men vi må også begrænse os, og konceptet er mere som WordPress', som jo heller ikke har telefonsupport (Håber det giver mening) (:

Indtil videre har jeg fået puttet et par kontaktformularer ind på siden og skrevet CVR nummer.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)