Hej, Jeg vil meget gerne have feedback på www.shoop.nu Og specielt vil jeg gerne høre om jeres indtryk af:
Jeg vil til at starte med undlade at forklare om siden og konceptet, da jeg gerne vil se, hvilket indtryk siden giver.
På forhånd tusind tak til dem, der vil tage sig tid til at kigge siden igennem. Jeg er sikker på, at det bliver til stor hjælp!
Bedste hilsner, Maria :) |
Hej Maria,
Efter at have brugt lidt tid på at surfe rundt på sitet, må jeg konstatere, at jeg umiddelbart har meget svært ved at sætte fingre på noget. Man lader til at kunne finde alle de oplysninger, man skal bruge for at kunne vurdere jeres produkt, og det er også nemt at finde dem.
Grafisk er det også overskueligt og behageligt at se på.
Hvis jeg skulle nævne noget, hvor der kan forbedres lidt, så synes jeg...
1) ...at I skal få lidt flere eksempler på hjemmesider ind end den ene, der er på nuværende tidspunkt.
2) ...at I skal få skrevet noget mere og langt bedre tekst om jer selv under Vores Historie i menuen Om Os. Teksten her fremstår forhastet og lidt ligegyldig.
3)...at I skal få nogle udtalelser fra tilfredse kunder ind på siden, så snart at det kan lade sig gøre. Det betyder meget for nogen mennesker, idet det vækker tillid i dem.
Ellers superflot arbejde. Meget gennemtænkt.
Mvh
Thomas