Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.shoop.nu

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg vil meget gerne have feedback på www.shoop.nu

Og specielt vil jeg gerne høre om jeres indtryk af:

1. Overskuelighed af siden
  2. Er siden brugervenlig og til at finde rundt på?
  3. Får man en god forklaring af produktet og dets mulighedet? (hvordan kan dette gøres bedre?)
  4. Er designet imødekommende? (hvad er godt, hvad er skidt?)
  5. Alt andet konstruktiv kritik.

Jeg vil til at starte med undlade at forklare om siden og konceptet, da jeg gerne vil se, hvilket indtryk siden giver.

På forhånd tusind tak til dem, der vil tage sig tid til at kigge siden igennem. Jeg er sikker på, at det bliver til stor hjælp!

Bedste hilsner,

Maria :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:28

Hej Maria,

Efter at have brugt lidt tid på at surfe rundt på sitet, må jeg konstatere, at jeg umiddelbart har meget svært ved at sætte fingre på noget. Man lader til at kunne finde alle de oplysninger, man skal bruge for at kunne vurdere jeres produkt, og det er også nemt at finde dem.

Grafisk er det også overskueligt og behageligt at se på.

Hvis jeg skulle nævne noget, hvor der kan forbedres lidt, så synes jeg...

1) ...at I skal få lidt flere eksempler på hjemmesider ind end den ene, der er på nuværende tidspunkt.

2) ...at I skal få skrevet noget mere og langt bedre tekst om jer selv under Vores Historie i menuen Om Os. Teksten her fremstår forhastet og lidt ligegyldig.

3)...at I skal få nogle udtalelser fra tilfredse kunder ind på siden, så snart at det kan lade sig gøre. Det betyder meget for nogen mennesker, idet det vækker tillid i dem.

Ellers superflot arbejde. Meget gennemtænkt.

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57

Hej Thomas,

Tusind tak for feedback.

Det er helt rigtigt med flere referencer og eksempler. Problemet er bare, at vi er så nye, at vi ikke har flere endnu. Men det kommer forhåbentligt :)

Jeg havde ikke tænkt så meget over det med Vores Historie og Om Os, men du har helt ret.
Det må vi lige få kigget på!

Bedste hilsner,
Maria

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56

Okay design  der er noget godt at arbejde udfraSmile

Husk forskellige title hver underside med 65 tegn , huske 1 eller 2 søgeord i hver underside ikke samme ord hver side , det er denne her jeg mener <title>Vores historie</title>

Om os siden der må i have flere ideer , i kan komme på , denne her mener jeg http://www.shoop.nu/om-os/om-os/ og flere andre undersider .

Smily i teksten synes jeg gør siden mere uprofessionelt .så det f.eks. på denne side her http://www.shoop.nu/priser/

Kontaktsiden er den vigtigste siden , folk skal jo nemt kunne kontakte jer , uden de skal lede efter kontakt nummer , jeg kunne ikke se det nemt på denne hjemmesiden.

Husk CVR nummer på siden evt. på alle siderne nederst på siden eller i det mindste på kontaktsiden .

et andet spørgsmål , det ser ud til rimelige priser , kan shoppen tilpasses f.eks. et wordpress design som på min egen side?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Hej Maria,

Rigtig flot design. Jeg synes faktisk gennemgående at siden er godt lavet.

/Kim

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:17

hvad er forskellen på jeres plugin og Wp E-Commerce? altså hvor mange rettelser har i gjort jer andet end jeg kunne forstille mig sproget på dansk? Af ren nysgerrighed. Jeg har nemlig leget lidt med Wp E-Commerce og når man slår Dansk til så laver den rav i min admin modul?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Hej,

Tusind tak for svar. Der er vist lige et par ting, jeg skal se på :)

Kim: Tak for rosen!

Mikael og Bautik: jeg har svaret på jeres beskeder herunder.

Husk forskellige title hver underside med 65 tegn , huske 1 eller 2 søgeord i hver underside ikke samme ord hver side , det er denne her jeg mener <title>Vores historie</title>

- Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener her?

Om os siden der må i have flere ideer , i kan komme på , denne her mener jeg http://www.shoop.nu/om-os/om-os/ og flere andre undersider .

- Ja, det må vi arbejde lidt på :)

Smily i teksten synes jeg gør siden mere uprofessionelt .så det f.eks. på denne side her http://www.shoop.nu/priser/

- Jeg kan godt forstå, hvad du mener, og vi har tænkt over det. Men vi vil gerne holde en lidt anden tone end de fleste. Altså en lidt mere let og uformel tone. Måske fungerer det ikke efter hensigten?

Kontaktsiden er den vigtigste siden , folk skal jo nemt kunne kontakte jer , uden de skal lede efter kontakt nummer , jeg kunne ikke se det nemt på denne hjemmesiden.

- Vi har ikke telefonsupport/-kontakt fordi vores løsning er så billig. Konceptet er mere ligesom WordPress, hvor der jo heller ikke er telefonsupport. Men vi må nok hellere få en kontaktformular på.

Husk CVR nummer på siden evt. på alle siderne nederst på siden eller i det mindste på kontaktsiden .

- Ja, det har du ret i.

et andet spørgsmål , det ser ud til rimelige priser , kan shoppen tilpasses f.eks. et wordpress design som på min egen side?

- Mener du, om din side kan tilpasses til systemet, eller om man kan få sin WordPress side flyttet over? Begge dele burde være muligt ;)

Hvad er forskellen på jeres plugin og Wp E-Commerce? altså hvor mange rettelser har i gjort jer andet end jeg kunne forstille mig sproget på dansk? Af ren nysgerrighed. Jeg har nemlig leget lidt med Wp E-Commerce og når man slår Dansk til så laver den rav i min admin modul?

- Vi har søgt markedet igennem og de plugins der findes på nuværende tidspunkt (som vi kunne finde) er - som du siger - på engelsk og fyldte med fejl. I starten var det meningen, at jeg blot ville have en webshop i WordPress, men efter jeg havde købt pluginet og begyndte at bruge det, blev jeg ved med at finde fejl. Så til sidst endte det med, at vi selv programmerede det. Jeg håber det var svar nok :)

Bedste hilsner,

Maria

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:05

Maria:

Husk forskellige title hver underside med 65 tegn , huske 1 eller 2 søgeord i hver underside ikke samme ord hver side , det er denne her jeg mener <title>Vores historie</title>

- Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener her?

Dette er title på google som du kan se udnyttes ikke de 65 tegn og du får et mindre klik bar link på google , husk undersider findes også på google og giver sikkert nogle flere besøgene fra google af , vis det udnyttes optimale

Søg: på nettet sider på dansk sider fra Danmark

Resultaterne 1 - 10 af ca. 189 fra www.shoop.nu. (0,19 sekunder) 

Søgeresultater

1. SHOOP | Er det en shop? Er det en blog? - Det er da en Shoop!

Velkommen til Shoop · WebShoop · Indkøbskurv · Ordrebekræftelse · Artisteer · Betalingsløsninger · ShoopPay · Køb domæne · Funktionsliste · Shop ...
    www.shoop.nu/ - Cached
  2. WebShoop

WebShoop er baseret på Wordpress' geniale system, som blandt andet giver dig et administrationssystem der er rigtig let at bruge og mulighed for at ...
    www.shoop.nu/webshoop/ - Cached
  3. Priser

Det koster kun 125 kr. (inkl. moms) om måneden at få din helt egen WebShoop. Vi har hverken opstartsgebyr eller bindingsperiode, vi er nemlig sikker på at ...
    www.shoop.nu/priser/ - Cached
  4. Aktivering af din WebShoop

Velkommen til Shoop · WebShoop · Indkøbskurv · Transaction Results · Din konto · Artisteer · Betalingsløsninger · Funktionsliste · Lir ...
    www.shoop.nu/support/aktivering/ - Cached
  5. Artisteer

Artisteer er et super smart program, som gør, at alle og enhver kan lave et smukt design. Programmet fungerer lidt ligesom word mht. funktioner og det er ...
    www.shoop.nu/webshoop/artisteer/ - Cached
  6. Handelsbetingelser

GENERELT Enhver leverance mellem parterne finder sted på grundlag af nærværende almindelige salgs- og leveringsbetingelser. § 2. TILBUD ...
    www.shoop.nu/om-os/handelsbetingelser/ - Cached
  7. SHOOP · Hvad koster det?

Er det en shop? Er det en blog? – Det er da en Shoop!
    www.shoop.nu/hvad-koster-det/ - Cached
  8. Køb domæne

Velkommen til Shoop · WebShoop · Indkøbskurv · Ordrebekræftelse · Artisteer · Betalingsløsninger · ShoopPay · Køb domæne · Funktionsliste · Lir ...
    www.shoop.nu/webshoop/koeb-domaene/ - Cached
  9. Presse

Velkommen til Shoop · WebShoop · Indkøbskurv · Ordrebekræftelse · Artisteer · Betalingsløsninger · ShoopPay · Køb domæne · Funktionsliste · Shop ...
    www.shoop.nu/om-os/presse/ - Cached
  10. Lir

Du er nu på vej til at blive den heldige ejer af en WebShoop! Ved at bruge en WebShoop er du ikke bare super sej, du støtter også miljøet. ...
    www.shoop.nu/webshoop/shoopshop/opstart-af.../webshoop/ - Cached

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:46

Hej igen Maria,

Du kan sagtens holde en uformel tone i teksten, som I fx gør under Vores Historie i menuen Om Os. Der skal bare tilføjes noget mere indhold. Men smileys? For mig ser det sådan lidt "røvballe/Brian"-agtigt ud, hvis du forstår, hvad jeg mener. Det er bare ikke elegant i mine øjne.

Jeg skrev for et par år siden noget webtekst til en kunde og linkede til hans site under "Referencer" på min side. For en månedstid siden opdagede jeg så til min rædsel, at han havde sat smileys ind i teksten, hvorefter jeg øjeblikkeligt slettede referencen og hermed linket. Jeg kunne simpelthen ikke risikere, at potentielle kunder skulle tro, at det var mig som tekstforfatter, der havde indsat smileys. Eurgh" Tongue Tied

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:07

Jeg vil ikke sige så meget andet end, super fin side!

Jeg oprettede for ''sjov'', en hjemmeside ved jer, og en af fordelene er at det er enkelt, nemt og gratis i en måned.

Jeg tror i vil vinde mange kunder, og vil da helt sikkert anbefale siden til andre.

Super flot stykke arbejde herfra, stor stor 5 tal! :)

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)