|
jeg tror da lige , jeg må have rette mine stavefejl på min hjemmeside, jeg har opdaget at jeg ligger godt ved nogle ordsætninger , med stavefejl i. Med ikke første ved korrekt stavning , jeg forstår nu, stavning kan google måske også se nu ? vis jeg forstår det korrekt ?
|
firma-dyr:Jeg ville have en dårlig smag i munden ved bevidst at stave forkert. Nogen vil sælge deres gamle bedstemor, hvis bare det giver noget på bundlinien.
Når man skriver på en hjemmeside, eller hvor man nu skriver, er det ens ansigt udadtil. Hvad nu, hvis det giver flere hits at skrive, at man er racist, hader Burma eller hvad der nu virker, skal man så bare gøre det? Også selvom man mener noget helt andet?
(OK, det er nok lidt OT).
/Kjeld
PS: Det er valgfrit, om man vil skrive "selvom" eller "selv om"
Hej Keld
Jeg har ikke dårlig smag i munden over at der er stavefejl på shoppen. Det er rigtigt at det er vores ansigt udadtil, men det svare nu meget godt til min person
og der er jo ikke tale om at sælge andre typer vare end kunden søger efter, vi sælger hverken bedstemor, sex eller er racist, men hunde tegn ,hundetegn, fugle bur og fuglebure. Og jeg har det meget bedre i mit hjerte, ved at hjælpe den halvdel at befolkningen der er dårlig staver, med at finde en god webshop, end at hjælpe stave moralisterne med at få det hele grammatisk og stave korrekt.![]()
Mvh Steen
Bliv gratis medlem