Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lynguide til linkbuilding

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Keramikladen:

Håber ikke vores butik bliver straffet for massiv tilmelding til diverse linkkataloger.

Syntes ellers at have læst et sted at man aldrig bliver straffet for indgående links

Hej Vibeke. Sov du bare roligt om natten. Jeg tør næsten med statsgaranti love, at I ikke bliver straffet pga. tilmeldinger til de danske kataloger. At I kan risikere at falde i placeringer, hvis katalogerne bliver ramt og deres links mister værdi, er en anden sag.

Og i "normale" tilfælde bliver man ikke straffet for indgående links. Men man kan godt lave ballade for sig selv, hvis man f.eks. arbejder meget aktivt med links og udelukkende bruger den samme tekst i alle links.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:17

Keramikladen:
Syntes ellers at have læst et sted at man aldrig bliver straffet for indgående links

Jeg har også hørt, at det faktisk ikke er så farligt at køre 220 km/t på motervejen :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:03

Mikkel deMib Svendsen:

Keramikladen:

Jeg har også hørt, at det faktisk ikke er så farligt at køre 220 km/t på motervejen :)

Vil det sige... at man i realiteten kunne ødelægge f.eks en konkurrents placeringer ved at lave aggresiv linkbuilding fra "dårlige" steder ind på deres domæne? Det giver da ikke rigtig nogen mening...

Kristian Ole Rørbye

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:27

Fluer:
Vil det sige... at man i realiteten kunne ødelægge f.eks en konkurrents placeringer ved at lave aggresiv linkbuilding fra "dårlige" steder ind på deres domæne? Det giver da ikke rigtig nogen mening...

For det første er det et helt andet emne end denne tråd og for det andet tror jeg ikke det egner sig til yderligere diskussion i et åbent forum. Vi diskuterer jo heller ikke hvordan man laver bankrøveri eller hacker software Cool

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:34

Hehe, neej der er noget om snakken Angel

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:15

Kasper Christiansen:

...Tricket med at skrive nogle gode artikler, som i højere grad er skrevet til brugeren end til Google har jeg haft gode erfaringer med...

Hørt hørt... tror også i fremtiden at artikel-databaser er en meget bedre måde både at skabe besøgende og links. Både på ens egne sites, men også på andres sites så linksne bliver inbound. F.eks. sider som www.fag-artikler.dk eller nogle af de mange engelske artikel-sites sparker røv i forhold til linkkataloger.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:00

Jeg modtager også 5-10% af min trafik på min hjemmeside fra linkkataloger. Jeg har haft rigtig god erfaring med flg. linkkataloger, som på nogen af mine søgeord endda giver en en top 10 eller top 20 placering:

abclink.dk

hele.dk

danskelinks.dk

hotfrog.dk

Det ideele formål med et linkkatalog er vel også at etablere et site hvor man kan finde gode relevante hjemmesider - et rigtigt katalog, som dmoz eksempelvis er det?

Emil Noll, Kognitiv Psykolog, http://www.helhedspsykologi.dk

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 18:23

Jeg kan kun tilslutte mig.

Når man så tænker på at at rigtig mange af linkkatalogerne er begyndt at forlange unikke beskrivelser af hjemmesiderne, så blive de nærmest umulige at bruge. Jeg kan i hvert fald ikke skrive flere hundrede unikke beskrivelser om den samme hjemmeside. De gør det selvfølgelig for at skabe værdi til linkkataloget, men det er ikke det jeg er sat i verden for.

Og fordi jeg ikke gider at rode med linkkatalogerne har jeg lavet en liste med næsten hundrede sjovere måder at skaffe links på her: http://hent-penge.dk/pengeinfo.asp?id=5&i=internettet

I må selvfølgelig gerne linke til siden

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:29

jeg vist til at linke forkert ovenover... Klik på menupunktet internet. Så er det artiklen 94 måder at bygge Links.

Beklager

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:31

Tak for info! Yes

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)