Vi har programeret vores eget faktura system via PHP, så vi kan udskrive fakturaer i html format. Vi fik dog et problem da en polsk kunden ikke betalte beløbet incl moms, da han er fritaget for dansk moms, nu kan jeg jo ikke sætte den som betalt da den ikke stemmer med banken. Og en anden ting hvordan ordner jeg alt det her årsregnskab osv.. Skal vi benytte et bogførings program? Og kan vi i det hele taget ligge vores debitor faktura derind? Vi er nød til at skrive faktura via vores system, da kunderne så kan hente dem via deres kontrolpanel. Mvh. Kasper |
Bogføring , hvad gør vi der
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hej Smidt, Løsningen er nok at kreditere fakturaen og generere en ny i dit php-system - denne gang uden moms til den polske kunde. Vedr. dit andet spørgsmål: Jeg kan anbefale Navision C5 - fungerer super godt. Vi har benyttet C5 i lang tid, kombineret med et php-system (som Jeres) hvor igennem kunderne får tilsendt deres fakturaer. Et par gange om måneden foretager vi en eksport af alle fakturaer fra php-systemet, til en CSV-fil, som efterfølgende kan importeres direkte i kassekladen i C5. Et alternativ: Jeg ved at flere Aminoer benytter web-bogføringsprogrammer - måske kan du få et par hints om erfaringer med disse. |
Hej Smith! Kan i allerhøjeste grad anbefale det WEb-baserede ERP-system E-conomic, som vi har ca.80 kunder, der benytter fordelt over hele Danmark. Vi har hjulpet mange af disse med opsætning af systemet med intregration til fakturering/løn/scanning mv. Såfremt du mangler hjælp mv., må du jo kontakte os. Peter |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)