Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille vurdering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er online forhandler af armbåndsure og har derfor oprettet min egen DanDomain webshop www.uretilalt.dk



 



Jeg er lidt i tvivl om designet er okay, om siden er til at finde rundt på osv osv...



 



Kort sagt vil jeg gerne have jeres syn på det resultat jeg foreløbigt er kommet frem til..



 



På forhånd tak



Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gode ting.....
Fedt at man kan se kurven hele tiden !!!! Det er en god feature
Gode store billeder !! så kan man se hvad man køber.
Godt logo + slogan + billede af ur.
Net at navigere mellem produkter.

Mindre gode ting ;)

De lodrette steger i top bannert, de irrtere mig, (min personlige holdning)
Jeg opdagede først at der var en menu efter 2 min... Den skal altså gører stører.
Jeg synes heller ikke at det er nødvendigt at skilte med hvilke typer dankort du tager, synes at det bryder designets helhed.


Håber at du kan bruge det. og at jeg ikke var for hård.



Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for responsen!

 

Ja, jeg tror du har ret i at menuen bør gøres tydeligere...

 

Jeg må indrømme at jeg ikke tror jeg vil ændre på det øverste layout, da jeg selv mener det giver et flot udseende..

 

Min personlige holdning mht betalings-logoerne er at kunden vil føle sig mere "sikker" når han/hun straks kan se at shoppen modtager diverse betalingskort. Så kunden får forhåbentligt det indtryk at det er en seriøs shop - som er godkendt af PBS...

 

Men alt i alt - tak for dit kig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes faktisk, det er rart at kunne se, hvilke kort jeg kan bruge til betaling

Men menuen må meget gerne ændre stil noget smartere. Lige nu virker den for usynlig.

På en underside har du (sandsynligvis) lavet nogel bullets, der ikke lige virker. Og så virker det uheldigt, at der intet er, når du klikker på Seiko. Om ikke andet så vis nogle nye fede ure, du har fået...

Generelt synes jeg godt om siden. De neutrale farver er med til at fremhæve specielt de farvede ure, men en smule farve ville nu ikke gøre noget...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-10-2006 19:09:51 Forfatter: Lyngholm

Min personlige holdning mht betalings-logoerne er at kunden vil føle sig mere ''sikker'' når han/hun straks kan se at shoppen modtager diverse betalingskort. Så kunden får forhåbentligt det indtryk at det er en seriøs shop - som er godkendt af PBS...


 

det vil jeg nu ikke sige, alle svindel firmaerne kan altid tage dankort, hvordan skulle de ellers kunne stjæle dine penge. derfor skal det lang fra ses som en OK stempel. hvilket jeg nu heller ikke gør med din shop. hvis du kigger på dine konkurrenter www.urskiven.dk www.herreure.dk , ja godt nok ligner herreure meget din, men der er alligevel noget som gør dem mere troværdige, hvis folk nu vælger at ville handle hos en parallel importør, så skal der altså være tillid, så anskaf dig e-mærke eller sådan noget i den stil, for hvis der ikke er e-mærke og siden ikke ser total proff ud, ja så ville jeg personligt ikke ture købe der.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lyngholm,

Generelt: Meget typisk shopdesign. Det synes jeg er en smule synd, da du jo har nogle fede produkter som jeg synes fortjener en bedre præsentation. Når det er sagt er funktionerne og overskueligheden generelt på plads - eneste større anke jeg har der, er som andre også har nævnt, at din topmenu er en smule usynlig og det vil være godt, hvis du markere hvilken side man besøger lige nu, både i menuen, men også med en overskrift på siden.

Et par småting som jeg hæftede mig ved:

Dit topbanner - Kvaliteten det udsnit af et ur du bruger er lidt grumset. Du kan sagtens få et billede der er tilpas hurtigt at hente, uden at du taber kvalitet.

Handelsvilkår - Når jeg klikker på linkene i toppen kommer jeg bare til en blank side? Og siden er også en smule bredere, end den ramme den er sat i, så jeg sidder og skal scrolle til siden for at kunne læse hele teksten, det er jeg ikke fan af.

Tilbud - linket til næste side er meget nemt at overse - det kan du godt gøre lidt tydligere, så man ser hvor mange gode tilbud der er at finde.

Generelt/søgemaskiner - husk nu at få individuelle overskrifter til hver side, istedet for den faste tekst med "www.uretilalt.dk - følg med tiden" som du har nu.

 Det var lige nogle små betragtninger for nuværende, håber du kan bruge det til noget...

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lyngholm

 

For det første vil jeg sige at det er nogle fede produkter du har.

 

Jeg synes bare at dit design godt kunne være mere lækkert og stilrent at se på, så kunden også for en visuel oplevelse når han klikker ind på din shop.

 

Tror også det vil gøre siden mere troværdig.....

 

Bare lidt input fra en webdesigner og en shop ejer...

 

God weekend

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)