Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i helt ærligt om unge iværksættere?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, alle amino'er!

Hvad syntes i om unge iværksættere? Jeg er selv ung og kan simpelthen ikke lade være! Jeg bliver tit set ned på at ældre mennensker, som ikke tror jeg kan klare det at være forretningsmand..

Min mening er at der skal flere unge iværksættere i danmark, der skal være mere vækst i blandt unge på min alder. Jeg syntes alderen for CVR nummer skal nedsættes til 16-17 år! Yes

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:18

Thomas De Oliveira:

Hej, alle amino'er!

Hvad syntes i om unge iværksættere? Jeg er selv ung og kan simpelthen ikke lade være! Jeg bliver tit set ned på at ældre mennensker, som ikke tror jeg kan klare det at være forretningsmand..

Min mening er at der skal flere unge iværksættere i danmark, der skal være mere vækst i blandt unge på min alder. Jeg syntes alderen for CPR nummer skal nedsættes til 16-17 år! Yes

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Jeg synes de er pisseirriterende når de ikke engang ved hvad det er de taler om - Man får et CPR-nummer allerede når man bliver registreret født så vidt jeg ved..

Så hvad er problemet? Wink

P.S. Det du tænker på er ganske givet CVR-nummer, og det kan du ikke få før du er juridisk myndig medmindre særlige forhold taler for det og du kan få dispensation.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:26

Hej, Anders!

Der kom en stavefejl med som selfølgelig ikke skulle have været med!.

Jeg syntes ikke rigtig du svare på spørgsmålet?.

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29

Hej Thomas.

Nu er jeg selv ret ung, og når jeg fortæller folk på 30-40 års alderen om det, ja, så begynder de nærmest at "mobbe" en. Så tænker jeg lidt: "Jamen i har da aldrig selv taget springet?"

Så jeg syntes både det er træls, men egentlig og pisse ligeglad :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:34

Hej Kenneth.

Tak for dit gode, og rigtige svar. Jeg er helt enig med dig! ;-)

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas,

Det vigtige er ikke, hvad andre tænker om unge iværksættere, men hvad DU selv tænker om DIG. Jeg startede på universitetet lige efter jeg var fyldt 18 og var altid 5-10 år yngre end de, jeg lavede noget sammen med. Jeg blev totalt paranoid over min alder, og hver gang nogle ikke gad samarbejde med mig eller så underligt på mig, fik jeg mindreværdskomplekser og blev irriteret over, at min alder stod i vejen for min  uddannelse. Men en dag var der en meget klog medstuderende, der sagde til mig: "Tommy, den eneste, der har et problem med din alder, er DIG". Siden har jeg ikke haft noget problem :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:41

Hej Tommy.

Tusind tak for dit svar.

Jeg har det også selv på den måde, men alligevel ikke fordi det er jo ikke sjovt at høre på. Men så må man jo tænke '' de ved jo ikke bedre'' Stick out tongue

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:41

Jeg startede selv min virksomhed som 21 årig for fem et halvt år side og mødte godt nok janteloven meget i starten, men hvis man tager tyren ved hornene og ikke lader sig gå på af det, så kan man lade resultaterne tale for sig selv og ellers tryne de folk der "mobber en".

Jeg er 100% overbevist om at det er nemmere at springe ud som selvstændig mens man er ung og uden alt for store forpligtelser, det kræver trods alt noget mere at tage springet som 40 årig fra f.eks. et godt job, to børn og et hus der skal betales...

MEN - Der er altså også ting der kræver en ganske god portion viden, uddannelse og indsigt for at kunne lade sig gøre, så en uddannelse i bagagen er nu engang ikke det værste, om ikke andet så er en gymnasial uddannelse en god måde at lære at lære på, for resten af livet som selvstændig vil hver eneste dag være en skoledag forskellig fra dagen før.

Jeg ser ingen undskyldning for ikke at prøve lykken som selvstændig hvis man ellers har en idé man gerne vil forfølge. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er så en af de der "gamle", men jeg synes det er SUPER fedt at der er nogle helt unge som har lyst til at kaste sig ud i eventyr - uanset om de har erhvervsmæssig karakter, kunsterisk, sportslig eller noget helt andet. Det er drømme, og lysten og viljen til at leve dem ud, der skaber en bedre verden.

Men Thomas - og alle jer andre unge, lad være med at spilde jeres tid på, at lytte på triste gamle mennesker der ikke kan glædes over jeres virkelyst. Skid på dem, grin ad dem og koncentrer jer så ellers bare om at fyre den af, ha det sjovt og forfølge de drømme og ideer i har!

Jeg havde det på præcis samme måde som jer, da jeg var i jeres alder. Dengang hed det bare ikke "iværksætter" (det er bare sådan et moderne ord), så jeg kan 100% følge jer.

Lad aldrig andre stoppe jer! Geeked

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:47

Jeg har altid tænkt at hvis der er noget at have det i så fint. Desværre er min erfaring også at det langt fra er alle der faktisk gennemføre og "bliver til noget".

Hvis der er noget bag det de siger så fint med mig. Mange af jer er jo stjernebørn (google indigobørn) og det forklare jeres drive.

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)