Hej, alle amino'er! Hvad syntes i om unge iværksættere? Jeg er selv ung og kan simpelthen ikke lade være! Jeg bliver tit set ned på at ældre mennensker, som ikke tror jeg kan klare det at være forretningsmand.. Min mening er at der skal flere unge iværksættere i danmark, der skal være mere vækst i blandt unge på min alder. Jeg syntes alderen for CVR nummer skal nedsættes til 16-17 år! Med Venlig Hilsen Thomas De Oliveira |
Thomas De Oliveira:Hej, alle amino'er!
Hvad syntes i om unge iværksættere? Jeg er selv ung og kan simpelthen ikke lade være! Jeg bliver tit set ned på at ældre mennensker, som ikke tror jeg kan klare det at være forretningsmand..
Min mening er at der skal flere unge iværksættere i danmark, der skal være mere vækst i blandt unge på min alder. Jeg syntes alderen for CPR nummer skal nedsættes til 16-17 år!
Med Venlig Hilsen
Thomas De Oliveira
Jeg synes de er pisseirriterende når de ikke engang ved hvad det er de taler om - Man får et CPR-nummer allerede når man bliver registreret født så vidt jeg ved..
Så hvad er problemet?
P.S. Det du tænker på er ganske givet CVR-nummer, og det kan du ikke få før du er juridisk myndig medmindre særlige forhold taler for det og du kan få dispensation.