Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lide mit forsøg på iværksætter "TV"?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er jo et fint input, og det impulsive tilsnit er jo en del af charmen, som du jo som Martin Thorborg kommer langt med.

Jeg kommer ellers ikke meget ud, men jeg kunne da nævnte et par steder med samme koncept tilpasset danske forhold, f.eks Jensens Bøfhus for nu at tage noget alle kan Google, og suppekonceptet findes på caféer så ét eller andet sted må der ske en afvejning mellem det impulsive og den redaktionelle overvejelse af deleteknappens funktion.

Jeg synes godt om dogmekonceptet, men skal det være, så synes jeg det skal det opvejes af noget andet end lige Martin Thorborg effekten Wink

Men det er superfedt at du holder hjernen skarp, og det var sjovt at se. Jeg elsker passion, - det kan man ikke få for meget af i denne mørke vintertid.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

JEg synes det er super fedt.

Ja det er ringe kvalitet, men jeg er faktisk imponeret over hvad der kan lade sig gøre med en telefon, der ikke engang er kendt for sine kamerafunktioner. Kvaliteten vil ikke være det vigtigste. Det vigtigste er den spontane deling af gode ideer, så det er helt sikkert noget jeg vil følge med i. Det gælder også for alle andre Aminoer der har kameraet / telefonen med rundt i verden. Giv os et indblik i hvordan det er på Filipinerne, i USA, Malaga osv. Det er super inspirerende og underholdende :)

Hilsen Morten

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:59

Der findes et sundt koncept her i København, som hedder Det Sunde Køkken. De har 2 steder på Frederiksberg, et i Hellerup og er ved at planlægge en åbning på Strøget. Det er en super succes og er blevet kopieret af nogle andre butikker. De kunne nemt have udvidet , hurtigere og med endnu flere butikker , men de holder hovedet koldt.

Deres profil er nok en mere " Frederiksberg, Hellerup " profil, og den Martin har luret på, virker mere folkelig. Om det er fremtid i det i en finanskrise ved jeg ikke, da undersøgelser viser at folk spiser mere usundt, når de er i krise. På den anden side, er der også tegn på at krisen måske kan bringe noget mere peace, love and harmony. Og der passer sund mad fint ind.

Der er ingen grund til at opsøge Det Sunde Køkken og høre om samarbejde. De er blevet det tilbudt af nogle " store kanoner " , men udvikler det i deres eget tempo.

Men gode ide Martin. Min erfaring er at de gode ideer kommer på den måde , du viser der.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:11

Det er da kanon godt.... jeg er overrasket over hvor god kvaliteten er, da jeg synes iphone tager nogle elendige still-billeder. Hvis du tager en lille bitte smule af farten når du går rundt - så er det perfekt :·)

Glæder mig til at se mere ind i mellem Skype-Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 18:17

Hej Martin

Jeg synes selve restauranten var noget sjæls og charme forladt.

Ikke et sted jeg ville opsøge, hvis jeg skulle ud at spise, da hyggen ved at indtage sit måltid i inspirerende omgivelser er væsentlig for mig og så er jeg i øvrigt fuldstændig ligeglad med hvor genialt deres forretnings koncept i øvrigt måtte være.

Mvh

Pia

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:24

@Christoffer, tak for det :-)

@Dyrebilen, at du sammenligner den med Jensens Bøfhus, tydeliggører for mig at jeg skal være bedre til at forklare tingene. Men du har ret i at konceptet henvender sig til sammen målgruppe. Jeg må bliver bedre :-)

@Morten, tak for det, jeg er glad for din ros :-)

@Jimi, kender ikke konceptet, men det lyder godt!

@Helle, helt enig, farten skal af. Men jeg følte mig jagtet af en eller anden mand med walki, som så meget autoritær ud. Men jeg må ignorere den slags ;-)

@PiaMilie, helt enig, det kunne gøres meget hyggeligere. Men i USA er det at gå ud og spise ikke en begivenhed, men noget mange gør hver dag for at stille sulten. Så ideen her at det skal være praktisk og funktionelt. Men i Danmark skulle det da helt sikkert skæres til.

Dbh Martin 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:35

Synes det er super, og altid meget interessant at få nye input fra andre steder i verden :)

Jeg vil følge med i fremtidige klip!

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:53

Martin Thorborg:

Men i USA er det at gå ud og spise ikke en begivenhed, men noget mange gør hver dag for at stille sulten.

Dbh Martin 

Uhm,,,, hvor er det dog dejligt at være Europæer Wink

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:30

Hej Martin,

Martin Thorborg:
Jeg vil, hvis folk kan lide det, lave nogle små impulsive videoer om ting jeg finder på min vej, som jeg mener er interessant for danske iværksættere. Det er små videoer som jeg tager med min iPhone og kvaliteten er røv og nøgler, men budskabet håber jeg kommer igennem.

Ja - det er kanon - så længe der virkeligt er noget at se. Jeg vil nødigt have alle dine fantastiske podcasts i videoformat - så emnet skal helt klart være afgørende for om det er video eller audio....

Men det er da helt klart inspirerende - og du kan garanteret finde nogle pudsige ting derovre der kan give stof til eftertanke eller et smil på læben.

mvh

Jan

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:05

Det er godt, Martin. Din måde at håndtere emnerne på er super inspirerende.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)