Hej Det er jo et fint input, og det impulsive tilsnit er jo en del af charmen, som du jo som Martin Thorborg kommer langt med. Jeg kommer ellers ikke meget ud, men jeg kunne da nævnte et par steder med samme koncept tilpasset danske forhold, f.eks Jensens Bøfhus for nu at tage noget alle kan Google, og suppekonceptet findes på caféer så ét eller andet sted må der ske en afvejning mellem det impulsive og den redaktionelle overvejelse af deleteknappens funktion. Jeg synes godt om dogmekonceptet, men skal det være, så synes jeg det skal det opvejes af noget andet end lige Martin Thorborg effekten Men det er superfedt at du holder hjernen skarp, og det var sjovt at se. Jeg elsker passion, - det kan man ikke få for meget af i denne mørke vintertid. Michael |
Hej Martin
JEg synes det er super fedt.
Ja det er ringe kvalitet, men jeg er faktisk imponeret over hvad der kan lade sig gøre med en telefon, der ikke engang er kendt for sine kamerafunktioner. Kvaliteten vil ikke være det vigtigste. Det vigtigste er den spontane deling af gode ideer, så det er helt sikkert noget jeg vil følge med i. Det gælder også for alle andre Aminoer der har kameraet / telefonen med rundt i verden. Giv os et indblik i hvordan det er på Filipinerne, i USA, Malaga osv. Det er super inspirerende og underholdende :)
Hilsen Morten